پل علم،لشکرگاه،قلات،مهترلام (پژواک، ١٦ حمل ٩٣): درگيرى هاى مسلحانه و انفجارات در نزديکى بعضى مراکز راى دهى در ولايات لوگر، لغمان، هلمند و زابل رُخ داده است.
لحظاتى قبل، يک انفجار در يک مرکز راى دهى ولسوالى محمدآغه لوگر رُخ داد، که از اثر آن سه تن جراحت برداشت.
 عبدالحميد ولسوالى محمدآغه، به تاريخ(١٦حمل) به آژانس خبرى پژواک گفت که حادثۀ مذکور، از اثر انفجار مواد منفجره که در مرکز انتخاباتى ليسۀ مُغل جاسازى شده بود، رُخ داده است.
از سوى ديگر، باشندگان محلى ولايت هلمند مى گويند که جنگ مخالفين مسلح در نزديکى يک مرکز راى دهى در منطقۀ ترخه ناور ولسوالى مارجه، جريان دارد.
عبدالاحدچوپان مسوول مطبوعاتى قوماندانى امنيۀ هلمند، به پژواک گفت که جنگ در فاصلۀ دورتر از مرکز راى دهى جريان دارد و مردم ميتوانند با اطمينان خاطر راى دهند.
به اساس يک خبر ديگر، دو پوليس از اثر انفجار در ولسوالى دولت شاه ولايت لغمان، جراحت برداشته است.
يک منبع پوليس به پژواک گفت که اين رويداد، در نزديکى يک مرکز راى دهى رُخ داده؛ اما مرکز مذکور اکنون به روى راى دهندگان باز است.
 در عين زمان، مسوولين ولايت زابل مى گويند که مخالفين مسلح، بر يک مرکز ولسوالى شهر صفا حمله نموده که در نتيجۀ آن، ٣ مخالف مسلح کشته است.
عبدالخالق ولسوالى شهر صفا به پژواک گفت که در اين حمله، به سربازان افغان آسيب نرسيده و مرکز مذکور، دوباره به روى مردم باز گرديده است.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.