محاذ ګوند د ولسمشرۍ کانديدانو د شمېر کمولو هڅې پيل کړې

 
کابل (پژواک، ١٤ دلو٩٢): حزب محاذ ملى اسلامى به رهبرى پيرسيد احمد گيلانى رهبر جهادى، مى گويد که تلاش ها براى کاهش تعداد کانديدان رياست جمهورى را آغاز کرده اند.
در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتى اين حزب، امروز به آژانس خبرى پژواک ارسال گرديده، آمده است که آنها تا کنون فيصلۀ حمايت از کدام کانديد خاص را نکرده اند.
منبع افزوده است که حزب ملى محاذ، در قضاياى کشور به نفع کشور و مردم فيصله مى کند و تصاميمى گرفته است.
در خبرنامه آمده است: "اين بار نيز ضمن اداى رسالت دينى و ملى خود، ميخواهيم که نقش سازنده در انتخابات آينده کشور ايفا نماييم."
حزب محاذ افزوده است که از همين رو، آنها تلاش هاى خود را آغاز کرده اند تا تعداد کانديدان رياست جمهورى را حتى الامکان در نتيجۀ تفاهم و مشوره ها کاهش دهند.
براى انتخابات رياست جمهورى آينده، يازده کانديدا با هم رقابت مى کنند و کمپاين رسمى خود را ديروز آغاز کرده اند.
قبل ذکر است که قبل از اين نيز تلاش هاى کاهش تعداد کانديدان، توسط جرگۀ فکر و عمل و حضرت صبغت الله مجددى آغاز شده بود؛ اما نتيجه نداشت.
در خبرنامۀ محاذ آمده است که آنها با کانديدان زياد مذاکره و مشوره کرده؛ اما تا کنون فيصله نهايى حمايت خود از کدام کانديد ويژه را نکرده اند.
منبع افزده است که  حزب محاذ؛ از کانديدى که به اسلام، کشور و ارزش هاى کشور نسبت به کانديدان ديگر بيشتر متعهد باشد، حمايت خواهد کرد و اين تصميم خود را حين اعلام کردن، با هموطنان شريک خواهد کرد.
قابل ذکر است که داکتر اشرف غنى احمدزى، يکى از کانديدان رياست جمهورى، سه روز قبل با رهبرى حزب ملى محاذ ديدار کرده بود.
يک منبع باورى، به آژانس خبرى پژواک گفته است که پيرسيداحمد گيلانى رهبر حزب محاذ، به وى  از حمايت خويش اطمينان داده است.
يکى از اعضاى کمپاين دفتر انتخاباتى داکتر اشرف غنى احمدزى، بار ديگر به پژواک گفت که ديد و بازديد آنها با رهبرى حزب محاذ ملى صورت گرفته و اطمينان حمايت از آنها  را دريافت کرده اند.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.