Add new comment

فیروزکوه(پژواک، ۱۴ قوس ۹۷): صدها تن در اعتراض به اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ولسی جرگه، دروازه دفتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات در غور را بستند.
حدود یکصد تن از هواداران عبدالظاهر تمیم یکی از نامزدان انتخابات ولسی جرگه، پس از آن که نام نامزد مورد نظر شان در فهرست ابتدایی افراد پیشتاز مشاهده نشد، بعد از ظهر امروز دست به اعتراض زده، دروازه دفتر ساحوی کمیسیون را بستند.
آنان مسئولان کمیسیون مستقل انتخابات را به تقلب کاری و برخوردهای سلیقه‌ای متهم کرده، می‌گویند که کارمندان این اداره، بیشتر آرای تمیم را به فرمایشات شماری از زورمندان و مقام های مرکزی وارد سیستم نکرده اند.
این معترضین‌ هشدار می‌دهند در صورتی که آرای نامزد مورد نظر شان دوباره بررسی و به خواسته های آنان رسیدگی نشود، به اعتراضات شان پایان نمی‌دهند.
حمیدالله متحد عضو شورای ولایتی غور که در جمع این معترضین حضور داشت نیز کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات را به تقلب کاری متهم کرد و از کمیسیون ‌شکایات انتخاباتی خواست تا افراد تقلب کار را به نهادهای عدلی و قضایی معرفی کند.
اما محمد نذیرنصرت  مدیر عملیاتی کمیسیون مستقل انتخابات غور، این ادعای معترضین را رد کرده، گفت که هیچ‌ کارمند آنان، دست به تقلب نزده و مطابق به قانون کار کرده اند.
همزمان با این، ده ها تن دیگر نیز در ولسوالی دولتیار و در مسیر شاهراه غور– کابل، دست به اعتراض زده، خواهان بررسی آرای عبدالظاهر تمیم شده اند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.