Add new comment

د لوګر امنيتي ادارو ته نوي مسوولين ټاکل شوي

پل علم (پژواک،١٧سرطان ٩٤): قوماندان جديد امنيه لوگر مى گويد که براى تامين امنيت و جلوگيرى از فساد ادارى، به شمول سه قوماندان، برخى افراد ديگر را از وظايف سبکدوش و به جاى آنها افراد مسلکى را استخدام نموده اند.
مل پاسوال محمد داوود احمدى ماه گذشته به صفت قوماندان امنيۀ لوگر مقرر گرديد و در روز معرفى اش گفت که جهت تامين امنيت در اين ولايت، اصلاحات مبرم را ايجاد مى کند.
احمدى به تاريخ ١٧ سرطان طى مصاحبه اختصاصى با آژانس خبرى پژواک گفت که افرادى را از صفوف پوليس عزل کرده اند، که در امور شان نواقص موجود بودند و يا مردم در مورد آنها شکايت کرده بودند.
موصوف علاوه نمود: "برخى را از وظايف سبکدوش کرده ام و شمار ديگرى را به مناطق ديگر تبديل کرده ام."
به اساس معلومات وى، از آغاز کار تا کنون، قوماندانان امنيۀ محمدآغه، بره کى برک و ازره را از وظايف شان برطرف کرده اند.
قرار گفتۀ احمدى، قوماندانان ولسواليهاى متذکره نيز نواقص کارى داشتند و مسووليت هاى محولۀ شان را به گونۀ درست انجام نمى دادند که عزل اين افراد، از صفوف پوليس به اساس اغراض شخصى و سياسى صورت نگرفته است.
نامبرده گفت: "هدف يگانۀ من اين است تا امنيت تامين شود و مصدر خدمت به مردم شوم."
احمدى، از شهروندان لوگر خواست تا در تامين امنيت و امحاى فساد ادارى، با پوليس همکارى ضرورى نمايد.
قرار گفتۀ قوماندان امنيۀ لوگر، رقم پوليس کافى نيست؛ اما توانسته که ولسواليهاى اين ولايت را از تهديد سقوط بازدارد.
عدالت عبدالرحيمزى معاون شوراى ولايتى لوگر، به پژواک گفت که قوماندان امنيۀ جديد اين ولايت، در راستاى تامين امنيت در اين ولايت، تغييرات قابل ملاحظه اى را وارد کرده است.
عدالت افزود: "ما به نمايندگى مردم از کارکردهاى قوماندان امنيه حمايت مى کنيم؛ طوريکه آنها لازم دانست تا جهت برطرف کردن نواقص و حل مشکلات در صفوف پوليس تغييرات را وارد نمايد؛ اين در حقيقت خواست ها و آرزوهاى  مردم و شوراى ولايتى نيز بود."
نامبرده از نيروهاى امنيتى ستايش به عمل آورد و گفت که آنها شب و روز به قيمت سر خود تلاش مى ورزند تا در کشور امنيت تامين شود.
همچنان دو روز قبل، څارمن مطيع الله عبدالرحيمزى منحيث قوماندان امنيۀ ولسوالى محمدآغۀ ولايت لوگر تعيين گرديد.
نامبرده به پژواک گفت: "طوريکه بزرگان بر من باور کردند و اين مسووليت سترگ را به دوش من گذاشتند، من تلاش مى ورزم تا امنيت را تامين وفاصله ميان مردم و دولت را کاهش دهم."
عبدالرحيمزى افزود به اثبات خواهد رساند که پوليس خدمتگذار جامعه است و بدون امتياز مى خواهد به همه يکسان خدمت کند.
 ولايت لوگر، از کابل ٣٠ کيلومتر فاصله دارد؛ اما برخى ولسواليهاى آن، خيلى ناامن است که طالبان مسلح، در آن علنى فعاليت مى نمايند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.