Add new comment

شفاخانه داکتران بدون سرحد در کندز بسته شد

کندز(پژواک،۱۱ سرطان ۹۴ ): مسؤلان محلی کندز می گویند که شفاخانه داکتران بدون سرحد در این ولایت به دلیل لت وکوب برخی ازداکتران آن از یک گروه از نیروهای امنیتی، بسته شده است.
امرالدین ولی، معاون شورای ولایتی کندز گفت که این شفاخانه عصر دیروز بعد از ورود نیروهای ویژه امنیتی به تاسیسات آن و لت وکوب برخی از داکتران مسدود شد.
به گفته وی، این گروه از نیروهای امنیتی مدعی شده بودند که در این شفاخانه طالبان زخمی مداوا می شوند.
ولی افزود:" این بازرسی و اقدام نیروهای ویژه امنیتی بدون هماهنگی با اداره محلی کندز از جمله قوماندانی امنیه، امنیت ملی، اردوی ملی و مقام ولایت صورت گرفته است."
 معاون شورای ولایتی کندز خاطر نشان کرد که شام دیروز که از مقابل این شفاخانه می گذشت متوجه ازحادم مردم و بروز این رویداد شده است.
امرالدین ولی تصریح نمود که فعالیت این مرکز صحی برای ساکنان ولایات های شرقی بسیار ضروری است اما مسؤلان شفاخانه هجوم نیروهای ویژه امنیتی را توهین به خود و خلاف قانون خوانده و با رخصت کردن بیش از ۶۰۰ کارمند خود، دروازه آن را بسته اند.
یک تن از شاهدان عینی که خواست نامش فاش نشود به پژواک گفت که این کار از سوی حدود ۵۰ تن از نیروهای ویژه اردوی ملی که از کندهار به خاطر عملیات علیه طالبان درچهار دره آمده بودند، صورت گرفته است.
به گفته وی، این نیروها سه تن از کسانی را که در این شفاخانه بستر بودند با خود برده اند.
 مسؤلان شفاخانه و اردوی ملی تا اکنون در این زمینه ابراز نظر نکرده اند اما سيد سرورحسينی، مسؤل مطبوعاتی قوماندانی امنیه کندز گفت که این شفاخانه بعد از ورود نا معلوم سربازان اردوی ملی به داخل آن، مسدود شده است.
وی در مورد این که این سربازان در شفاخانه چه کرده اند و آیا در این مکان، طالبان زخمی نیز تحت مداوا قرار دارند یا خیر، اظهار بی خبری کرد.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.