Add new comment

Ex-PC secretary shot dead in Nangarhar

جلال آباد (پژواک، ١٠ سرطان ٩٤): مفتى معين شاه، معاون پيشين شوراى ولايتى ننگرهار و عالم دينى، از سوى افراد مسلح ناشناس کشته شده است.
احمدضياء عبدالزى سخنگوى والى اين ولايت به تاريخ ١٠ سرطان به آژانس خبرى پژواک گفت که اين رويداد حوالى ساعت شام ديروز در ولسوالى غنى خيل رُخ داده است.
وى افزود که مفتى معين، عالم دين و معاون پيشين شوراى ولايتى از شهر جلال آباد به سوى منزل خود در حرکت بود که در منطقۀ مارکوى ولسوالى غنى خيل، هدف گلوله بارى افراد مسلح ناشناس قرار گرفته و کشته شده است.
به گفتۀ وى، موصوف در موتر خود در حرکت بود که در پهلوى آن از موتر ديگر هدف گلوله بارى قرار گرفته و مهاجمين موفق به فرار گرديده اند.
عبدالزى ميگويد که سليم خان کندزى والي ننگرهار، قتل مفتى معين شاه را محکوم کرده و به مسوولان زيربط دستور داده که تحقيقات جدى در اين زمينه انجام دهند.
ذبيح الله زمرى عضو شوراى ولايتى ننگرهار نيز قتل مفتى معين شاه را تاييد کرده و مى افزايد که موصوف نه تنها که يک عالم خوب دين بود، بلکه در دورۀ گذشتۀ شوراى ولايتى، بحيث عضو شورا به مردم خدمت کرده است.
موصوف در مورد افزايش نا امنى ها در ولايت ننگرهار ابراز نگرانى نمود و از حکومت خواست که براى تامين امنيت مردم توجه خاص داشته باشد.
قابل ذکر است که مفتى معين شاه مجرى برنامه هاى ديني از راديوى محلى ولايت ننگرهار نيز بود.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.