Add new comment

نوازشريف : پروژه هاى ناتکميل کشورش درافغانستان را به پايه اکمال ميرساند

کابل (پژواک ٢٢ثور٩٤) : صدراعظم پاکستان وعده سپرد که تمامى پروژه هاى ساختمانى آن کشوردرافغانستان را به پايه اکمال خواهد رساند .
 اين مطلب درديداررئیس جمهورکشوربا صدراعظم پاکستان که امروز در راس یک هیات عالی رتبه آن کشور به کابل آمده است، اظهارشده است.
درخبرنامه دفترمطبوعاتى رياست جمهورى که امروز سه شنبه به آژانس خبرى پژواک ارسال شده ، آمده است که در این دیدار که در ارگ انجام شد، محمد اشرف غنى رييس جمهور کشور ومحمد نوازشريف صدراعظم جمهورى اسلامى پاکستان در مورد مسایل امنیتی و گسترش همکاری اقتصادی میان دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.
خبرنامه مى افزايد که جانب پاکستانی وعده سپرد تا آن عده پروژه های ساختمانی آن کشور در افغانستان را که هنوز تکمیل نگردیده است، به پایه اکمال خواهد رساند.
سرتاج عزيز مشاور ارشد نخست وزير پاکستان، لوى درستيز قواى مسلح آن کشور، سيد طارق فاطمى مشاور خصوصى امور خارجى پاکستان و اعزازاحمد چوهدرى سخنگوى وزارت خارجۀ پاکستان، نوازشريف را در اين سفر همراهى مى کنند.
هدف سفرنخست وزير پاکستان به کابل ؛  تلاش براى دستیابی به صلح پایدار درمنطقه گفته شده است.
اين نخستين سفرنخست وزيرپاکستان پس از روی کار آمدن حکومت وحدت ملی ازافغانستان ميباشد .
سفارت پاکستان در کابل گفته است که بازدید نخست وزیر پاکستان از افغانستان، باعث تقویت بیشتر حرکت مثبت در روابط دو جانبه و کمک به تشدید تلاش مشترک در دستیابی به صلح پایدار، ثبات و رفاه در منطقه مى شود.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.