Add new comment

Helmand gets new spy chief

لشکرگاه (پژواک ۲۳ دلو ۹۳): نمایندگان مردم ولایت هلمند در شورای ملی می گویند، این ولایت از توجه حکومت مرکزی به دور مانده است، که در اثر آن امنیت خراب شده و با تغییر مقامات هلمند امنیت تامین نمی شود.
  این سخنان را، برید جنرال محمد امین قاضی زاده رئیس جدید امنیت ملی هلمند امروز در مراسم معرفی خود که حدود ٣٠٠نفر در آن شرکت نموده بودند، ابراز داشت.
 از این پیش، این وظیفه را جنرال حمدالله نازک به پیش می برد.
 عبدالحی آخند زاده نماینده مردم هلمند در ولسی جرگه در این مراسم گفت، دولت مرکزى ولایت هلمند را از توجه خود دور ساخته است؛ به همین منظور وضعیت امنیتی خراب شده و اکنون کنترول آن کار مشکل است.
 وی می گوید، که دو ولسوالی آن ولایت باغران و دیشو از چند سال به این سو بدست مخالفین مسلح می باشد.
به گفته وی، مرکز تنها در تغییر افراد تمرکز می کند، می خواهد به این گونه در هلمند تغییرات بوجود بیاید؛ در حالی که امکان این کار وجود ندارد، باید توجه خاص به این ولایت صورت گیرد.
 محمد هاشم الکوزی نماینده مردم هلمند در مشرانو جرگه می گوید، با آن هم آنها از این مقامات حمایت می کنند، که مسوولیت های شان را به خوبی به پیش می برند.
 اما وی اضافه می کند، که در چند سال گذشته حق مردم هلمند ضایع شده است، در پُست های کوچک نیز از دیگر مناطق به واسطه مامورین به این ولایت فرستاده می شود.
 به گفته موصوف، آنها با هیچ کسی مخالفت ندارند، خواستار آن اند، که هلمند اشخاص مسلکی کار دان و جوان دارند؛ آنان را نیز در سایر ولایات به وظایف باید تعیین کرد.
 در این مراسم بريدجنرال محمد امين قاضی زاده رئیس جدید امنیت ملی ولایت هلمند تعهد نمود، که وظیفه محوله اش را مطابق اصول به پیش می برد، اما می گوید:" دشمن مانند دزد فعالیت دارد و به هدف حفظ جان مردم نمی توانم به سریع کار های خود را به پیش ببرم."
 وی اضافه می کند، به کمک مردم، علمای دینی و بزرگان قومی جلو همه اشتباهات را بگیرم، که قبلاً بوجود آمده است و در اثر آن مردم بیگناه اذیت شده اند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.