Add new comment

Baghlan PC candidate escapes unhurt in blast

پلخمری(پژواک٢٧ قوس ٩٣): موتر سيد على گوهر شاه نامزد  حذف شدۀ شوراى ولايتى بغلان بر اثر انفجار در شهر پلخمرى تخريب شد، اما خودش جان به سلامت بُرد.
يک ماين حوالى ساعت ٩:٣٠ صبح امروز در سرک قهوه خانۀ شهر پلخمرى مرکز بغلان منفجر شد که بر اثر آن موتر اين نامزد شوراى ولايتى تخريب گرديد، اما به کسى آسيب نرسيد.
سيد على گوهر شاه به آژانس خبرى پژواک گفت که هدف  انفجار اولى، سوء قصد بر جان وى بوده و وى قبلاً نيز از سوى طالبان مسلح مورد تهديد قرار گرفته است.
وى ميگويد که با کميسيون انتخابات بغلان دعوا دارد که نامزد برندۀ شوراى ولايتى است، اما در انتخابات تقلب شده و کس ديگرى به جاى وى به حيث عضو شورا انتخاب گرديده است.
دقايقى بعد ماين ديگرى در نزديک همين محل نيز انفجار کرد .
جاويد بشارت مسوول مطبوعات قوماندانى امنيۀ بغلان ميگويد که زمانى که پوليس بخاطر بررسى به محل انفجار رسيد، ماين ديگرى  که به هدف نيروهاى امنيتى گذاشته شده بود، نيز انفجار نمود، اما اين ماين نيز تلفات و جراحات در قبال نداشت.
مسوولیت این دوانفجار را تاکنون کدام گروهی به دوش نگرفته است.
محمد على يکتن از باشندگان محل گفت: (( وضعيت امنيتى شهر پلخمرى دراين اواخر وخيم شده و ما را سخت نگران ساخته است.))
وى افزود که در سال جارى چهار ماين در شهر پلخمرى انفجار کرده که در مجموع يک ملکى و يک پوليس کشته شده و چهار ملکى ديگر جراحت برداشته است.
وى از نيروهاى امنيتى خواست که در تامين امنيت توجه جدى نمايند.
گفتنى است که هفتۀ گذشته دوملکى براثرانفجار ماين کنار جاده در ساحۀ ١٥٠ کوتى شهر پلخمرى که هدف آن موتر رينجر پوليس بود، نيز جراحت برداشتند و طالبان مسووليت آنرا بدوش گرفتند.
 

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.