Add new comment

Newly-elected Herat PC members sworn-in

هرات (پژواک،٦ قوس ٩٣): پس ازدو هفته تظاهرات شماری از نامزدان راه نیافته به شورای ولایتی هرات؛ اعضای تازۀ این شورا طی مراسمی با حضور مسوولان محلی سوگند یاد نمودند.
در این مراسم که امروز پنجشنبه در تالار دفتر ساحوی حقوق بشر در شهر هرات برگزار گردید، حدود ٢٠٠ تن از اقشار مختلف مردم نیز شرکت کرده بودند.
سید فضل الله وحیدی سرپرست ولایت هرات، در سخنرانی خود در این گردهمایی، از تعهد برای خدمت صادقانه به مردم به عنوان مهترین کار اعضای شورای ولایتی نام برد.
وی گفت که وکیلان تازه باید با صداقت و ایمان داری کار خود را پیش ببرند و اگر با دست گذاشتن به روی قرآن، در این زمینه تعهد می سپارند، باید به آن وفا کنند؛ در غیر آن صورت آسیب خواهند دید.
وحیدی در عین حال از اعضای تازه شورای ولایتی خواست تا با صبر و بردباری، کارشان را به پیش ببرند و به نحو احس به مردم خدمت کنند.
کامران علیزائی رییس شورای ولایتی گفت که بر مبنای قانون، امور این شورا را به پیش خواهد برد.
وی گفت: "براساس صلاحیت های قانونی شورای ولایتی، در بخش های تنفیذ قانون و مشورت دهی به اداره محلی اقدام و در راستای رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم، کار خواهم کرد."
افزون براین، وی وعده سپرد با همراهی دیگر همکارانش  در زمینۀ تامین صلح و و حدت ملی در این ولایت تلاش خواهد نمود.
حبیب الرحمان پدرام عضو این شورا نیز  با تاکید بر عمل به قانون گفت که تلاش خواهد کرد در چهارچوب صلاحیت های قانونی اش کار کند.
 وی گفت: "وظیفۀ سنگینی بردوشم گذاشته شده  و تا آخرین حد، تلاش می کنم که به مردم خودت خدمت کنم تامردم از دادن رای شان برایم ابراز پشیمانی نکنند."
این مراسم درحالی برگزار شد که اوایل هفته جاری، اعضای این شورا به طور رسمی از سوی معاون ولایت به مردم معرفی شده بودند.
در پی معرفی نمایندگان تازه، ده ها تن از حامیان شماری از نامزدان راه نیافته به این شورا، با راه اندازی تظاهرات، مدعی شدند که این انتخابات با تقلب گسترده همراه بوده است و نتایج آن را نخواهند پذیرفت.
درانتخابات شورای ولایتی هرات که ١٦ حمل سال جاری همزمان با دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، ٢٦٠ تن نامزد شده بودند و در نهایت ١٩ تن از جمله چهار زن، توانستند کرسی نمایندگی آن را به دست آورند.
 

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.