Add new comment

ملي وفاق: عطامحمد نور او مسلميار دې لنډمهال حکومت جوړ کړي

کابل (پژواک، ٢٠ سنبله ٩٣): حزب وفاق ملی، از رئیس مشرانوجرگه و والی بلخ، می خواهد تا حکومت موقت را بسازند و کشور را از بحران نجات بدهند.
بسم الله شیر رئیس حزب وفاق ملی، در یک نشست خبری از تاخیر در پروسۀ انتخابات اظهار نگرانی کرد و گفت که نامزدان ریاست جمهوری بخاطر منفعت های شخصی شان، نمی خواهند این پروسه به صورت درست خاتمه یابد.
شیر افزد: "من با مردم ولایات مختلف افغانستان ارتباط گرفتم، آنها این دو نامزد را نمی خواهند؛ این مردم می گویند که فضل هادی مسلمیار رئیس مشرانوجرگه و عطامحمد نور والی بلخ، مشترکاً حکومت مؤقت را بسازند و کشور را از بحران نجات بدهند."
به نظر وی، مسلمیار و عطامحمد نور در عرصه های مختلف افرادی را دارند و با در نظرداشت ضرورت های مدیریتی، کشور از مشکلات نجات داده می شود.
به گفتۀ او، کسانی باید محاکمه شوند که در تقلبات انتخاباتی دست دارند.
شیر یاد آور شد که حزبش به کمیسیون انتخابات اجازه نمی دهد که نتایج انتخابات را اعلام نماید؛ چرا که با این کار امکان به وجود آمدن جنگ در کشور متصور است.
با رئیس مشرانوجرگه رابطه ما تأمین نشد؛ اما منیر فرهاد سخنگوی والی بلخ، در مورد سخنان شیر گفت که این سخنان، تنها نظر حزب وفاق ملی است و عطا محمد نور در مورد اینگونه موضوعات فکر نکرده است.
وی بدون دادن جزئیات اضافه کرد که در مورد اینگونه مسائل، باید بزرگان تصمیم بگیرند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.