Add new comment

PC candidate allegedly held with drugs

 
فيض آباد (پژواک، ٢٩ اسد ٩٣): سه تن به شمول يک نامزد پيشتاز شوراى ولايتى بدخشان همراه با حدود ٣٠٠ کيلو مواد مخدر بازداشت گرديد.
جاويد وزيرى،عضو مطبوعاتى قوماندانى امنيۀ بدخشان به آژانس خبرى پژواک گفت که  اين مقدار مواد ديروز از بدخشان در موتر رينجر پوليس به تخار قاچاق مى شد که در ولسوالى کشم بدخشان بدست پوليس افتاد.
وى افزود که ازين موتر ٢٩٤ کيلو ترياک در محضر ارگانهاى کشفى بدست آمده و ضبط گرديد و تا حال مشخص نيست که موتر رينجر مربوط کدام قطعه و ارگان امنيتى است.
وزيرى علاوه کرد که در پيوند به قضيه سه تن به شمول مولوى عبدالرب نامزد شوراى ولايتى بدخشان که در انتخابات شوراهاى ولايتى برنده شده ، نيز شامل است.
اما لعل محمد احمدزى مسوول مطبوعات قوماندانى امنيۀ بدخشان، دخيل بودن پوليس درين قضيه را رد نموده، گفت که يک موتر رينجر نيز در همين مسير در حرکت بوده و قبل از وقت است که در مورد چگونگى موضوع چيزى گفته شود.
احمدزى علاوه کرد که در رابطه موجوديت مولوى عبدالرب در موترى که مواد مخدر از آن بدست آمده، به آنها راپور رسيده و هر کسى که در قضيه دخيل باشد، با وى برخورد قانونى صورت مى گيرد.
يک منبع مردمى در ولسوالى کشم به پژواک گفت که مولوى عبدالرب باشندۀ ولسوالى کوفاب بدخشان و شوهر همشيرۀ يکى از اعضاى ولسى جرگه است و در گذشته به حيث قوماندان امنيۀ ولايت تخارنيز ايفاى وظيفه مى نمود.
گفتنى است که در ماه قوس سال گذشته قارى نعيم قوماندان امنيۀ سابق ولسوالى رستاق تخار با ١٥٣ پاکت هيروئين نيز بازداشت گرديده بود.
تخار، با تاجکستان سرحد دارد و مسوولان محلى ميگويند که موادمخدر، از ولايات همجوار و از طريق ماوراى کوکچه، به آن کشور قاچاق ميشود.ماوراى کوکچه، شامل ولسوالی های دشت قلعه، ینگى قلعه، درقد، خواجه بهاوالدين، خواجه غار و رستاق  است.
 

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.