Add new comment

داکترعبدالله: رقيب ما وارخطا است و ما پيروز هستيم

 
فيروزکوه، کابل(پژواک، ١٢جوزا ٩٣): داکتر عبدالله نامزد انتخابات رياست جمهورى، در گردهمايى ولايت غور گفت که رقيب انتخاباتى اش به شدت نگران بوده و تيم اصلاحات و همگرايى پيروز است.
وى دراين اجتماع که با شرکت هزاران تن به شمول زنان، عصر امروز در شهر فيروزکوه مرکز غور برگزار شد، افزود که  تيم اصلاحات و همگرايى در دور اول انتخابات، يک ميليون راى نسبت به رقيب خود بيشتر داشت و در دور دوم انتخابات، دو ميليون راى بيشتر به دست خواهد آورد.
داکتر عبدالله علاوه کرد: "مردم هيچنوع تشويشى نداشته باشند، رقيب ما به شدت نگران است و شکست خورده و ما پيروز هستيم."
انتخابات رياست جمهورى ١٦ حمل، به علت اينکه هيچ نامزد نتوانست ١+ ٥٠ را پوره کند، به دور دوم رفته و درين دور، در ٢٤ جوزا داکتر عبدالله و اشرف غنى احمدزى با هم رقابت ميکنند.
داکتر عبدالله گفت که به هر ولايتى که ميروند، حمايت مردم را که مى بينند، خودرا به پيروزى نزديک احساس مى کنند.
وى مردم را به شرکت گسترده در دور دوم انتخابات تشويق نموده، گفت که در بخش ساخت سرک، بند هاى برق، زراعت و پوهنتون در ولايت غور توجه جدى خواهند کرد.
اين درحالى است که حين فرود آمدن داکتر عبدالله به ميدان هوايى غور، از وى  والى، رييس محکمه و شمارى از څارنوالان و مقامات محلى غور استقبال کردند.
بر اساس قانون، هيچ مقام دولتى نمى تواند در کمپاين هاى انتخاباتى نامزدان شرکت کند.
در فرمانى که امروز از سوى رييس جمهور کرزى صادر گرديد، تاکيد شده است : "کارکنان ادارات دولتى که حین اجرای وظایف محوله، اصل بیطرفی رامرتبط به فعالیت‌های انتخاباتی رعايت ننمايند، درصورت تثبیت تخلف، مورد پيگيرد عدلى قرار ميگيرند."
محمد محقق معاون دوم داکتر عبدالله گفت که تيم اصلاحات و همگرايى، در دوراول انتخابات نيز پيروز بود که به علت تقلب انتخابات، به دور دوم کشانده شد.
به گفتۀ وى، اکنون تيم رقيب(تحول وتداوم) وارخطا بوده و تبليغ ميکند که مردم به آنها راى بدهند و آنها برنده هستند؛ درحاليکه چنين نيست و تيم اصلاحات و همگرايى بازهم پيروز خواهد شد.
محقق وعده نمود که در صورت برنده شدن، سرک گردن ديوال را که شاهراه کابل را از طريق ولايات مرکزى و غور به هرات وصل ميکند، اعمار و قيرريزى خواهند کرد.
داکتر ابراهيم ملکزاده وکيل منتخب مردم غور در ولسى جرگه گفت که مردم، در دوراول به داکتر عبدالله راى داده و در دور دوم نيز راى ميدهند و بايد به مشکلات مردم که سرک و برق است، رسيدگى شود.
  وى تصريح کرد که تا حال در حکومت و سياست، به مردم غور سهم چندانى داده نشده و مردم ميخواهند که در حکومت آينده سهم آنان برجسته باشد.
همزمان شب دوشنبه شماری از بزرگان مردم لغمان در یک گردهمایی در کابل حمایت خود را عبدالله عبدالله اعلام کردند.
عبدالله در این نشست گفت که به خدمت به تمام مردم افغانستان از همه اقوام متعهد است، هیچ تفاوتی بین اقوام مختلف کشور نمی بیند و به ملت و وطن خود افتخار می کند.
این نامزد ریاست جمهوری روز گذشته در ولايت دايکندى و صبح امروز در ولايت بادغيس در جمعى از مردم سخنرانى نموده و برنامه هاى خود را شرح داد.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.