Add new comment

کاروان حامل رئیس کمیسیون صحت و جوانان ولسی جرگه مورد حمله طالبان قرار گرفت

 
 ميمنه(پژواک، ٨ جوزا ٩٣): رییس کمیسیون صحت و جوانان ولسی جرگه از یک حمله طالبان در شاهراه المار-قیصار ولايت فارياب جان به سلامت برد اما یک محافظ اش زخمی شد.
 این رویداد حوالی ساعت ٥ بعد از ظهر پنج شنبه رخ داد و طی آن دو تن از طالبان مهاجم کشته و یک تن دیگر زخمی شد.
 سمونوال سید اسلم زیارتی، قوماندان امنیه ولسوالی المار به آژانس خبری پژواک گفت که این رویداد هنگام رخ داد که کاروان حامل نقیب الله فایق، رییس کمیسیون صحت و جوانان ولسی جرگه و عضو ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمد زی از ولسوالی قیصار بر می گشت.
 به گفته وی، طالبان در دو نقطه از شاهراه المار-قیصار بر این کاروان حمله کردند و با نیروهای امنیتی و محافظان کاروان درگیر شدند.
 قوماندان امنیه قیصار افزودکه در این رویداد یک محافظ فایق زخمی شده است اما از جانب طالبان، ملا فاروق، سرگروه و ملا روح الله یکی دیگر از اعضای این گروه کشته و یک تن از آنان نیز مجروح گردیده است.
 نقیب الله فایق به پژواک گفت که وی بر اساس دستور رهبری تیم انتخاباتی اشرف غنی احمد زی با جمعی از موی سفیدان و فعالین حزب جنبش اسلامی به ولسوالی قیصار رفته بود.
 فایق گفت که وی به منظور جلب حمایت مردم قیصار از این تیم در دور دوم انتخابات به این ولسوالی رفته بود و هنگام برگشت با کمین طالبان مواجه شدند.
 رییس کمیسیون صحت و امور جوانان ولسی جرگه افزود که محافظ وی از ناحیه دست به صورت سطحی زخمی شده است و وضعیت اش خوب است.
 طالبان تا اکنون در مورد این رویداد ابراز نظر نکرده اند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.