Add new comment

مردم غور به نامزدى راى ميدهند که در رسيدگى به خواستهاى شان اطمينان کتبى بدهد

 
هرات (پژواک، ٦ جوزا ٩٣): برخى فعالان مدنى ولايت غور مى گويند که مردم اين ولايت، به نامزدى راى مى دهند که براى رسيدگى به خواسته هاى آنها اطمينان کتبى بدهد.
در انتخابات ١٦ حمل، هيچ يک از هشت نامزد رياست جمهورى، آراى ٥٠ جمع يک را کسب کرده نتوانست و قرار است در دور دوم انتخابات رياست جمهورى، بين دو نامزد پيشتاز (داکتر عبدالله عبدالله و داکتر اشرف غنى احمدزى) رقابت صورت گيرد.
قرار است دور دوم انتخابات، در ٢٤ جوزا برگزار گردد.
برخى فعالان مدنى ولايت غور که امروز سه شنبه(٦جوزا) طى یک نشست خبری در هرات صحبت مى کردند، تاکید نمودند که در چندین سال گذشته، همواره ولایت غور از سوی مسوولان بلندپایه حکومت به فراموشی سپرده شده  و ادامه این روند، باعث فاصله گرفتن مردم غور از حکومت خواهد شد.
داکتر محمد امین غوری فعال مدنی در ولایت غور، در این نشست گفت: "هرچند در انتخابات های گذشته ریاست جمهوری، وعده های زیاد برای مردم داده شده بود؛ اما این وعده ها تحقق پیدا نکرد."
به گفته این فعال مدنی، مردم غور در دور دوم انتخابات رياست جمهورى، به نامزدى راى مى دهند که در مورد رسيدگى به خواسته هاى آنها اطمينان کتبى بدهد.
وی اظهار داشت که ارتقا دادن ولایت غور از درجه سوم به درجه اول یا دوم، توجه به آبده های تاریخی، اعمار سرک ها و پوهنتون ها در این ولایت، از عمده ترین خواست های مردم غور مى باشند.
احمد محمودی فعال دیگر مدنی، نيز از نامزدان خواست تا به خواسته هاى مردم غور توجه نمايند.
به گفتۀ وى، هرچند در انتخابات های گذشته، مردم غور به پای صندوقهای رای رفته و رای داده اند؛ اما نامزدان برنده هرگز به رای مردم این ولایت احترام نگذاشته و آنها را فراموش کرده اند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.