Add new comment

Meddling in polls won’t be brooked: Naeemi

 
خوست (پژواک، ٥ جوزا ٩٣): با آنکه در دور اول انتخابات، ولایت خوست با مشکلات جدی رو به رو بود؛ اما عبدالجبار نعیمی والی آن ولایت می گوید که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، جلو تقلب را می گیرند.
والی خوست بتاریخ ٥ جوزا، در نشستی که بخاطر انتخابات در آن شهر برگزار شده بود، گفت که بخاطر برگزاری موفقانۀ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، همراه با مسوولین ولایتی روی یک پلان خاص کار کرده است.
با آنکه در این ولایت، برخى افراد و کارمندان دولت تلاش کرده بودند تا تقلب نمايند؛ اما نعیمی گفت که وی در دور فعلی، برای همه هشدار داده که در انتخابات مداخله نکنند. 
نعیمی از ملا امامان و علمای دینی خواست که در مساجد و اجتماعات، مردم را برای شرکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تشویق نمایند.
همچنين در این نشست، سمونوال فيض الله غيرت قوماندان امنيه خوست گفت که بخاطر بهتر برگزارشدن دور دوم انتخابات ریاست جمهورى، آمادگی لازم را روی دست دارد.
 صاحب الدين ځدران مسوول آگاهی عامه دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات، به پژواک گفت که هیچ مرکز رأی دهی، در انتخابات قبلی در ولایت خوست مسدود نبود.
ځدران افزود که در دور اول انتخابات ١٨٦ مرکز، که ٥٨٩ محل میشد، تشکیل شده بود؛ اما برای دور دوم انتخابات ١٠٨ محل افزایش یافته که جمعاً ٦٩٧ محل میشود.
 

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.