Ghani, Karzai condole Shinwari demise

کابل(پژواک،٤حوت٩٣) رئیس جمهور اشرف غنی و حامد کرزى رييس جمهور پيشين، در مراسم فاتحه خوانی انگیزه شینواری عضو شوراى ولايتى ننگرهار اشتراک کردند.
اين عضو شوراى ولايتى، براثر انفجار ماين در شهر جلال آباد در ٢١ دلو زخم برداشت و بعداً به علت جراحات شديد در شفاخانۀ "سردار محمد داوودخان" در کابل، جان باخت.
در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعات رياست جمهورى، به آژانس خبرى پژواک ارسال شده، آمده است که رييس جمهور غنى بعد از ظهر امروز درمراسم فاتحه خوانی انگیزه شینواری که در مسجد جامع عیدگاه شهر کابل برگزار گردید، اشتراک کرد.  
وى ضمن ابرازهمدردی وغمشریکی بااعضای خانواده انگیزه شینواری ومردم ننگرهار، به روح مرحومه اتحاف دعا کرد و برای بازماندگانش صبر جمیل از بارگاه خداوند متعال استدعا نمود.
حامد کرزى رييس جمهور پيشين نيز با اشتراک در اين مراسم، به روح انگيزه شينوارى اتحاف دعا نمود و با خانواده و دوستانش ابراز غمشريکى کرد.
قابل ذکر است که اعضاى زن شوراى ولايتى ننگرهار ميگويند که بعد از کشته شدن انگيزه شينوارى، در مورد امنيت شان نگران بوده و حکومت بايد امنيت آنها را تامين کند. از جملۀ ١٩ عضو شوراى ولايتى، چهار تن آنان را زنان تشکيل ميدهند.

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.