Ahmadzai sees consensus on end to bloodshed

 
کابل (پژواک، ١٣حمل٩٣): آخرين کمپاين انتخاباتى تيم "تحول و تداوم" با حضور هزاران تن در تالار لويه جرگه تدوير يافت و همچنان صدها تن از اعضای "بریا گروپ"، پشتیبانی خودرا از اشرف غنى احمدزى نامزد انتخابات رياست جمهورى اعلام کردند.
در نشستى که امروز در تالار لويه جرگه برگزار شده بود، بيش از ٢٦ حزب سياسى و سازمان هاى اجتماعى، حمايت شانرا از نامزدى  اشرف غنى احمدزى در انتخابات اعلام کردند.
داکتر اشرف غنى احمدزى، همايش امروز را جشن وحدت ملى خواند و گفت: "راى هر افغان مساوى است به راى هر افغان ديگر؛ ازين جهت نه فرق مذاهب مطرح است ونه هم فرق مناطق."
وى افزود که همه افغان ها به اين اجماع رسيده اند که خونريزى پايان يابد و صلح پايدار تامين شود؛ ازين جهت آنها انتخابات پيش رو را کامياب و کشور را آباد مى سازد.
موصوف علاوه کرد که تيم آنها، ارگ و مسجد را وصل نموده، اتحاد و همبستگى بين آنها مى آورد؛ همچنان از حقوق مادى و معنوى عالمان دين احترام مى گذارد.
از سوى ديگر، صدها تن از اعضای "بریا گروپ" ضمن پشتیبانی از برنامه های داکتر اشرف غنی احمدزی، به کمپاین انتخاباتی در سطح شهر پرداختند.
این کمپاین انتخاباتی، به حمایت از داکتر اشرف غنی احمدزی امروز چهارشنبه توسط "بریا گروپ" در سطح شهر کابل راه اندازی گردید.
کاروان حمایتی و تبلیغاتی "بریا گروپ" که ده ها عراده موتر شامل آن می گردید، افزون بر پرچم افغانستان، تصاویر و پوسترهای داکتر اشرف غنی احمدزی و معاونیش را حمل می کردند، از مقابل مسجد عیدگاه آغاز به کمپاین نمودند.
حامیان داکتر اشرف غنی احمدزی، برای آنکه توانسته باشند رای مردم عام را به نفع تیم تحول و تداوم داشته باشند، به سمت احمدشاه بابا مينه یکی از ساحات مزدحم شهر کابل در حرکت شدند.
حبیب الرحمان مسوول بریا گروپ، در صحبت با پژواک گفت که اعضای "بریا گروپ" و شهروندان کابل، به رضا و رغبت خویش با موترهای خود به مصرف شخصی شان، برای حمایت از داکتر اشرف غنی احمدزی در این کمپاین پیوسته اند.
وى تصریح کرد که تا ناوقت شب و تا هنگامی که وقت قانونی کمپاین به پایان می رسد، به پیشتیبانی و کمپاین داکتر اشرف غنی احمدزی دوام می دهند.
رییس بریا گروپ گفت: "داکتر اشرف غنی احمدزی، در قلب هر افغان جا گرفته و در هر خانه راه پیدا کرده است؛ یک طوفان انسانی آمده و مانع شدن آن کار دشوار است."

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.