حزب حرکت اسلامى و صدها باشندۀ پنجشير از زلمى رسول اعلام حمايت کرد

 
کابل (پژواک، ٨ حمل ٩٣): حزب حرکت اسلامی به رهبری سید حسین انوری از زلمى رسول نامزد انتخابات رياست جمهورى اعلام حمايت کرد.امروز به همين مناسبت، به اشتراک هزارها تن يک گردهمايى در تالار لويه جرگه در کابل برگزار شده بود.
انورى از اعضای حزب خویش خواست تا از تیم اعتدال، برابری و سازندگی به رهبری داکتر زلمی رسول، حمایت کنند و رای شان را به وى استفاده کنند.
سيد حسين انورى، معاون پيشين رحيم وردگ نامزد رياست جمهورى بود؛ وردک از نامزدی خود در انتخابات رياست جمهورى منصرف گرديده بود.
از سوى ديگر، صدها تن از اهالی پنجشیر شامل قوماندانان جهادی، موسفیدان، علما و جوانان، طی يک گردهمایی حمایت شانرا از تیم اعتدال، برابری و سازندگی به رهبری داکتر زلمی رسول اعلام کردند.
اين گردهمایی که در جنگلک ولایت پنجشیر برگزار شده بود، تمام نمایندگان پنجشیر در آن شرکت کرده بودند.
داکتر زلمی رسول که در این گردهمایی سخن میگفت، در تشریح برنامه های کاری خویش یادآور شد که در صورت برنده شدن در انتخابات، به ترانزیتی ساختن سرک پنجشیر و وصل سرک متذکره به ولایت بدخشان اقدام جدی مینماید.
داکتر زلمی رسول را احمدضیا مسعود معاون اولش، در این گردهمایی همراهی میکرد.
احمدضیا مسعود معاون اول زلمی رسول که دراین گردهمایی شرکت کرده بود گفت که خواهان یک  انتخابات شفاف و عادلانه با آرای مردمی در کشور است، که کشور را به صلح و ثبات برساند.
بايد گفت در طول مدتى که مبارزات انتخاباتی شروع شده، این اولین کمپاين انتخاباتی است که در آن ولایت برگزار شده 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.