برخی دفاتر انتخاباتى زلمى رسول ادعاى پيوستن به داکتر عبدالله را دارند

 
کابل(پژواک،٦حمل ٩٣): برخى مردم که خود را مربوط دفاتر انتخاباتى زلمى رسول ميدانند، ادعاى پيوستن به تيم داکتر عبدالله را نموده؛ اما تيم زلمى رسول ميگويد که اين افراد نزد آنها رسميت ندارند.
آنها مدعى اند که شامل ٣٤ دفتر انتخاباتى بوده که تا حال در قالب تيم اعتدال، برابرى و سازندگى زلمى رسول فعاليت ميکردند؛ اما بعد ازين به تيم اصلاحات و همگرايى داکتر عبدالله پيوسته اند.
نصرالله ارسلايى که خود را رييس هماهنگى دفاتر انتخاباتى داكتر عبدالله درکابل معرفى نمود، درنشست خبرى امروز گفت که به سلسله حمايت مردمى که هرروز در تيم اصلاحات و همگرايى ديده ميشود؛ امروز شمارى از افراد به رياست "بابه خان حيدرى"، حمايت خود را از داکترعبدالله اعلام نموده و همکارى شانرا با تيم زلمى رسول قطع کردند.
بابه خان حيدرى که خود را مسوول٣٤ دفتر انتخاباتى زلمى رسول معرفى نمود نيز گفت که قبلاً با تيم  اعتدال و برابرى بودند و فکر ميکردند که اين تيم، تغييراتى را به ميان خواهد آورد؛ اما کار کردهاى آن نتيجه نداد و آنها هم مسير خود را تغيير دادند.
وى افزود: "اينها ميخواهند حکومت ١٢ سالۀ خود را ١٧ سال بسازند؛ بنا برآن ما حاضر شديم به مشورۀ همديگر از داکتر عبدالله حمايت کنيم."
حيدرى، ادعا کرد که  آنها ٣٤ دفتر و ٣٤ هزار نفر نيستند، بلکه ١٥٠ هزار تن هستند که در تخار، کندز، بغلان و کابل بودوباش دارند.
وى براى استناد حمايت شان، نوارهاى ويديويى را که از فعاليت مبارزات انتخاباتى شان در ٣٤ تيم نمايندگى ميکرد، در اختيار رسانه ها قرار داد.  
مولوى عبدالقادر که خود را مسوول ناحيه ششم علماى ولايت تخار معرفى کرد، گفت: "امانت را بايد  به اهلش بسپاريد، راى هم يک امانت است. داکتر عبدالله نسبت به ديگر نامزدان؛ شخص مستحق، مجاهد و مسلمان است و در اين وطن زحمت کشيده و ازين رو به تيم وى آمديم."
اما جاويد فيصل سخنگوى کمپاين داکتر زلمى رسول، به پژواک گفت که اين افراد، عضوکمپاين انتخاباتى داکتر زلمى رسول نبوده و نزد آنها ثبت و راجستر نيستند.
فيصل، بابيان اينکه موضوع يک مسئلۀ کمپاينى بوده، افزود: "فعاليت و موفقيت هاى اخيرتيم اعتدال، برابرى وسازندگى؛ برخى تيم هاى انتخاباتى را وا داشته تا همچو سروصدا را بالا کنند."
منبع، مشخصاً ازتيم انتخاباتى داکترعبدالله عبدالله ياد کرد که بخاطرقوى عنوان کردن شان، ميخواهند چنين موضوعاتى را مطرح نمايند.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.