Hundreds gather in support of Sherzai

 
کابل (پژواک،۲۶دلو ۹۲): صدها تن از نهادهاى مختلف، امروز طى گردهمايى در شهر کابل؛ حمايت شانرا از  محمد شفيق گل آغا شيرزوى نامزد رياست جمهورى اعلام داشتند.
محمد محمدى رييس ستاد انتخاباتى گل آغا شيرزوى در ناحيه سيزده هم شهر کابل، در گردهمايى امروز گفت که انجمن علمی جوانان افغانستان، ائتلاف ملی نهادهاى جامعه مدنی افغانستان، انجمن رشد محصلین افغان، شورای اجتماعی شهرک رهایشی صفا در کابل و انجمن فرهنگی اهلبیت، حمایت شانرا از نامزدی شيرزوى اعلام کردند.
سیدهادی رییس انجمن علمى جوانان افغانستان، طى سخنانى در اين گردهمايى؛ خدمات معیاری معارف و صحت در کشور را نيازهاى اولى مردم خوانده، خطاب به شيرزوى گفت: "ما به خاطری از شما حمایت مى کنیم تا شما در صورت پیروزی، بیشتر به معارف، صحت، اقتصاد و بازسازی توجه نمایيد."
همچنان وی از تيم گل آغا شيرزوى خواست تا در صورت برنده شدن در انتخابات، زمینه را براى رشد فکری جوانان مساعد نموده و در راستاى کاريابى براى جوانان کار کند.
قابل ذکر است که سيدحسين عالمى بلخى معاون اول، و محمدهاشم زارع معاون دوم شيرزوى مى باشند.
خداداد سخنگوی ایتلاف نهادهاى جامعه مدنی افغانستان،  این تیم را در تامین امنیت و بازسازی، یک تیم موفق خوانده گفت که کارکردهاى گذشته شيرزوى و معاونين او، مردم را واداشته است تا از آنها حمايت کنند.
وى افزود که بيش از ٢٠ نهاد جامعه مدنى شامل ائتلاف يادشده مى باشد.
شیرزوی در گردهمايى امروز، ضمن تاکيد بر وحدت ملی؛ از مردم خواست تا در انتخاب زعیم آينده شان از دقت و احتياط کار بگيرند و به کسى راى دهند که توانايى تامين امنيت و صلح و آبادى کشور را داشته باشد.
موصوف گفت که به هدف خدمت به مردم و نجات کشور، خود را نامزد رياست جمهورى نموده و هيچ گاهى غلامى کسى را قبول نخواهد کرد.
وی خطاب به اشتراک کنندگان نشست امروز گفت: "در صورت اعتماد شما، زیر چتر اسلام و چتر وحدت ملی، افغانستان را جور مى کنیم."
وى وعده سپرد که در صورت برنده شدن در انتخابات؛ قاتلین، دزدان و افراد مافیا را در پست های دولتی مقرر نمى کند و کار را به اهل کار مى سپارد.
شيرزوى و ده نامزد ديگر رياست جمهورى، به تاريخ ۱۳ دلو مبارزات انتخاباتی شان  را آغاز نموده اند.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی، بتاریخ ۱۶ حمل ۱۳۹۳ برگزارشود.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.