کابل (پژواک، ۱۵حمل ۹۸): تکت انتخاباتى ثبات و همگرایی ميگويد که انوارالحق احدی رئیس جبهه ملی نوین افغانستان با اين تکت پيوسته است.
اين تيم انتخاباتى از جانب احزاب جمعیت اسلامی، جنبش ملی اسلامی و وحدت اسلامی افغانستان به رهبرى داکتر عبدالله عبدالله با معاونیت عنایت‌الله فرهمند و اسدالله سعادتی، نامزد ریاست جمهوری ۱۳۹۸ تشکیل شده است.
حکمت صافی یکتن از مسوولان مطبوعاتی تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی به آژانس خبری پژواک گفت که انوارالحق احدى رییس جبهه ملی نوین افغانستان پس از نشست هاى متداوم سرانجا به تیم ثبات و همگرایی پیوست.
وی بدون ارایه جزئیات افزود که بر اساس توافق در صورت پیروز شدن تیم ثبات و همگرایی در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو، احدی به حیث رییس اجرایی گماشته خواهد شد.
او علاوه کرد که تیم ثبات و همگرایی به وحدت میان اقوام و حضور تمامی اقوام در قدرت باورمند است.
عنایت االله بابر فرهمند معاون اول تکت انتخاباتى ثبات و همگرایی در فیسبوک اش نيز نوشته است که انوارالحق احدی رئیس جبهه ملی نوین افغانستان با تیم ثبات و همگرایی شام روز گذشته پیوست.
او گفته است که احدی از چهره های سیاسی افغانستان است که پس از توافقات بُن به دنبال یک دوره مهاجرت طولانی وارد افغانستان شد و در سمت های مهم دولتی کار کرد.
یکی از نزدیکان انوارالحق احدی نیز میپذیرد که وی با تیم ثبات و همگرایی یکجا شده است، اما از جزئیات یپوستن اش در این تیم خوداری می کند.
احدی تا به حال در کرسی های مهم حکومتی از جمله رییس بانک مرکزی، وزیر مالیه و وزیر تجارت و صنایع ايفاى وظيفه نموده است.
قرار است انتخابات رياست جمهورى به تاريخ ششم ميزان سال جارى برگزار شود.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.