کابل(پژواک، ۲۰جدی ۹۷): در هشتمین روز آغاز روند ثبت نام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸، سید نور الله جلیلی برای شرکت در انتخابات پیش رو با حضور خلیل رومان و چراغ علی چراغ به حیث معاونین اول و دوم، ثبت نام کرد.
جلیلی در سال ۱۳۵۲ در ولایت ننگرهار زاده شده و از پوهنتون طبی کابل فارغ می باشد و از ۱۸ سال به این سو مصروف فعالیت های تجارتی در کشور می باشد.
موصوف، امروز به عنوان سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری با مراجعه در کمیسیون مستقل انتخابات ثبت نام کرد.
در تکت انتخاباتی این نامزد، خلیل رومان به حیث معاون اول و چراغ علی چراغ، به حیث معاون دوم حضور دارند.
سید نورالله جلیلی، صبح امروز بعد از ثبت نام در صحبت با رسانه ها گفت: «آمدیم تا افغانستان را از بحران ها نجات داده وآن را به یک کشور پیشرفته و مترقی تبدیل نماییم.»
وی تامین صلح و ثبات، مبارزه با فساد اداری، شریک ساختن مردم در قدرت و آوردن اصلاحات را از اولویت های کاریش در صورت برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری خواند.
پیش از این، عبداللطیف پدرام در روز اول آغاز روند ثبت نام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ جدی)، با شعار «آزادی، عدالت و امنیت» و مراجعه به کمیسیون مستقل انتخابات به عنوان نخستین نامزد انتخابات ریاست جمهوری با دو معاونش، رسماً ثبت نام کرد و سپس محمد حکیم تورسن دومین نامزد انتخابات ریاست جمهورى به تاریخ ۱۴ جدی با شعار «ما عمل می کنیم، شعار نمی دهیم» و با مراجعه در کمیسیون ثبت نام کرد.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.