Rivals’ campaigners join Ghani in Bamyan

 
باميان(پژواک،١٣حمل ٩٣): دو دفتر انتخاباتی در ولایت بامیان که ادعا می کنند مربوط به قطب الدین هلال و عبدالله عبدالله هستند، به تیم اشرف غنی احمدزی پیوستند؛ اما دفاتر مرکزی این دو نامزد در کابل این ادعا را بی اساس می خوانند.
حضرت محمد، که خود را مسوول ستاد ولایتی قطب الدین هلال در بامیان معرفی کرد، به خبرنگاران گفت که آنها بعد از شنیدن سخنان اشرف غنی احمد زی در سفر به بامیان، تحت تاثیر قرار گرفته و از این نامزد، در انتخابات آینده ریاست جمهوری حمایت می کنند.
وی افزود: "ما خبر شدیم که قطب الدین هلال به نفع یکی از نامزدها کنار می رود و ما هم تصمیم گرفتیم تا حمایت خود را از اشرف غنی احمدزی اعلام کنیم و پس از این، کارهای ما به نفع وی خواهد بود."
حضرت محمد گفت که وی به دفاتر خود در ولسوالی هاى شش گانۀ باميان دستور داده تا عکسهای اشرف غنی احمد زی را بالای دفاترشان  نصب نمایند.
اما فضل من الله ممتاز سخنگوی قطب الدین هلال به پژواک گفت که مسئول ستاد این نامزد در بامیان عبدالاحد احمدی است، و ادعای این فرد کاملاً دروغ و بی اساس است.
همچنین قوماندان شیرعلی که خود را مسوول ستاد مبارزات انتخاباتی مردمی داکتر عبدالله در بامیان معرفی کرد گفت که دفتر وی، به نفع اشرف غنی احمد زی کنار رفته است وعکس های اشرف غنی را در دفتر خود نصب کرده اند.
وی افزود که از این به بعد همراه با دفاتر خود در شش ولسوالی، به نفع اشرف غنی فعالیت خواهند کرد.
قوماندان شیرعلی افزود که آنان این کار را به دلیل بیطرفی اشرف غنی احمدزی درمسایل گذشته  افغانستان انجام داده اند و امیدوارند که وی، پس از این نیز برای افغانستان کارنماید.
در واکنش به این رویداد، سیدآغا حسین سانچارکی از اعضای ستاد مرکزی مبارزات انتخاباتی داکتر عبدالله، به پژواک گفت که این ستاد، فردی به نام قوماندان شیرعلی را نمی شناسد و این ادعا را به شدت رد می کند.
حاجی فدا ریيس دفتر حزب وحدت اسلامی افغانستان و یکی از مسوولین ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمد زی در بامیان گفت که آنها از ملحق شدن این دو دفتر به تیم تحول وتداوم، استقبال نموده واز این به بعد باهم کار خواهند کرد.
 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.