والی جدید فراه: با فساد به صورت قاطع مبارزه خواهم کرد

فراه (پژواک، ۸دلو۹۳): والی جدید فراه می‌گوید که به هیچ وجه فساد را تحمل نخواهد کردو به هرقیمتی که باشد فساد اداری را از این ولایت ریشه کن خواهد کرد.
محمد آصف ننگ این موضوع را امروز چهارشنبه در مراسم معرفی‌اش به مردم این ولایت به عنوان والی جدید، بیان کرد.
در این مراسم، جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قول اردوی ۲۰۷ ظفر، رئیس و اعضای شورای ولایتی و سایر مسؤلان دولتی و شماری از مردم عام حضور داشتند.
فرید بختور رییس شورای ولایتی فراه از تعیین ننگ به عنوان والی جدید استقبال کرد و خواستار رسیدگی وی به اولویت‌های مردم این ولایت شد.
بختور گفت: «نا‌امنی‌ها، مردم فراه را به ستوه آورده است، و فساد اداری و رشوه گیری در ادارات دولتی به یک فرهنگ مبدل شده است.»
محمد آصف ننگ نیز گفت که به اولویت‌های مردم این ولایت رسیدگی خواهد کرد اما وعده‌ای نمی‌دهد که نتواند عملی کند.
وی گفت: «وعده‌های که به مردم می‌دهم در آینده نزدیک شاهد عملی شدن آن خواهیم بود اما نیاز است تا مردم در این زمینه با ما همکار باشند.»
والی افزود: «حداقل این را گفته می‌توانم که با فساد اداری و فاسدین مبارزه جدی خواهم کرد و خودم هرگز با فاسدین معامله نخواهم کرد؛ فرزندانم از گرسنگی خاک و برگ درختان را بخورند ولی مال حرام نه.»
ننگ در عین حال تصریح کرد که تلاش خواهد کرد تا ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را از جمله بند بخش آباد و جاده میل ۷۸ که فراه را با ایران متصل می‌سازد، تکمیل کند.
نامبرده از رشد زراعت، اقتصاد و تأمین امنیت را از دیگر اولویت‌های کاری‌اش برشمرد.
محمد آصف ننگ قبل از این بحیث معین مسلکی و تخنیکی وزارت معارف ایفای وظیفه نموده است.
مردم فراه می‌گویند که در ۱۳ سال گذشته تمام والیانی که در این ولایت مقرر شده‌اند وعده‌های کلان از جمله احداث بند بخش آباد را داده‌اند که اکثر این وعده‌ها عملی نشده است.
والی تازه فراه در حالی در مورد اجرایی کردن اولویت‌های مردم این ولایت به ویژه مقابله با فساد اداری وعده می‌سپارد که ۱۰ روز قبل محمد عمر شیرزاد، والی و شماری از مسؤلان این ولایت بر اساس دستور رئیس جمهور به اتهام اختلاس گسترده از وظیفه برکنار و به لوی څارنوالی معرفی شدند.

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.