Rassoul promises projects for Baghlan

 
پلخمرى (پژواک، ٤ حمل ٩٣):  زلمى رسول نامزد رياست جمهورى، در سفرش به ولايت بغلان، به مردم وعده داد که بر ضد فساد مبارزه نموده و بازسازى را در اولويت کارى خود قرار ميدهد.
وى که امروز درگردهمايى هزاران تن در استديوم ورزشى شهر پلخمرى مرکز بغلان صحبت ميکرد، گفت که اگر در انتخابات پيروز شود، ريشۀ فساد را از کشور بيرون خواهد کرد.
اين نامزد رياست جمهورى که وى را احمدضيا مسعود و حبيبه سرابى دومعاونش و محمود کرزى برادر رييس جمهور حامدکرزى همراهى ميکردند، افزود که در بازسازى بغلان بخصوص در بخشهاى معادن، معارف و زراعت کار نموده و بازسازى را رشد خواهد داد.
زلمى رسول از مردم خواست که از تيم اعتدال و برابرى، حمايت قوى نموده و در انتخابات شرکت گسترده داشته باشند.
محمود کرزى عضو تيم اعتدال و برابرى گفت که در فابريکۀ سمنت غورى بغلان، سرمايه گذارى نموده  است و اگر اين تيم پيروز شود، در رشد فابريکه و فعال ساختن فاز سوم آن، و در عرصۀ معادن زغال سنگ اقدام خواهد کرد.
احمد ضيا مسعود معاون اول زلمى رسول، از مردم خواست که در کنار اين تيم قرار بگيرند و تمام مشکلات مردم در صورت پيروزى آنها در حکومت آينده، حل خواهد شد.
حبيبه سرابى معاون دوم زلمى رسول، درين گردهمايى که صدها زن نيز شرکت داشت، از زنان خواست که در انتخابات فعالانه شرکت نمايند.
وى افزود که تيم اعتدال و برابرى، حقوق زنان را تامين کرده و در حکومتدارى به اين قشر سهم بيشتر خواهد داد.
نوريه حميدى عضو شوراى ولايتى بغلان گفت که آنها از نامزدى زلمى رسول حمايت ميکنند؛ اما ميخواهند که آنچه به مردم در جريان کمپاين ها وعده ميدهند، به آن جامۀ عمل بپوشانند.
ديروز داکتر عبدالله نامزد ديگر رياست جمهورى نيز در گردهمايى در  بغلان، وعده نمود که بازسازى اين ولايت را در صدر کارهاى خود قرار خواهد داد.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.