4 construction company workers kidnapped in Jawzjan

شبرغان (پژواک، ١٥دلو٩٣): دو مخالف مسلح و يک پوليس در جوزجان کشته شد و چهار کارمند يک شرکت سرکسازى دراين ولايت اختطاف گرديد.
مل پاسوال فقيرمحمد جوزجانى قوماندان امنيۀ جوزجان ميگويد که درگيرى شب گذشته، زمانى صورت گرفت که مخالفان مسلح در دو نقطه بر پوسته های پولیس محلی در ولسوالى قوش تپه حمله کردند.
وى به آژانس خبرى پژواک گفت که دراين درگيرى، دو مخالف مسلح و يک پوليس محلى به قتل رسيده و چهار مخالف و دو پوليس مجروح گرديده است.
چهارکارمند يک شرکت سرکسازى در ولسوالی قوش تپه نيز اختطاف گرديدند.
قوماندان امنيۀ جوزجان گفت که اختطاف شدگان، به این تازگی ها در پروژۀ قيرريزى سرک شبرغان- قوش تپه کار ميکردند، که شب گذشته توسط افراد مسلح با چهار عراده وسایط شان ربوده شده اند.
 وى علاوه نمود که تلاش های نیروهای امنیتی بخاطر رهایی این کارمندان ادامه دارد.
انجنیر عطاءالله ریيس فواید عامه جوزجان گفت افرادی که ربوده شده اند، با شرکت های سرکسازی که با فوايدعامه کار میکنند پیوند ندارند.
وی اضافه کرد که آنها غرض پیشبرد امور مربوط به قيرریزی سرک قوش تپه – شبرغان، با شرکت های براون سوپر و بلال تواب، قرار داد نموده اند که در حال حاضر هردو شرکت مصروف کار است.
رييس فوايدعامه گفت: "به احتمال زیاد کسانی که ربوده شده اند، اشخاصی باشند که برای امور مربوط به قيرریزی سرک با شرکت های ذکر شده که با ما قرارداد کار دارند در قسمت تهیه مواد لازمه، وعده همکاری داده باشند."
مخالفان مسلح تا حال دراين مورد چيزى نگفته اند.
این درحالی است که حدود چهار ماه قبل، مخالفان دو کارمند پاکستانی یک شرکت سرکسازی را با رانندۀ شان در نواحی دشت لیلی ولسوالی خواجه دوکوه جوزجان نيز ربودند که بعداً راننده را کشتند و دو کارمند پاکستانی را پس از یکماه، از بند رها کردند.

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.