Pregnant woman ends it all by jumping into river

کابل (پژواک، اول دلو ٩٣): يک خانم با طفل خُردسالش به علت خشونت هاى خانوادگى، خود را به درياى ولايت بغلان انداخت.
خديجه يقين رييس امور زنان بغلان مى گويد که اين خانم ٢٧ ساله، با پسر سه سالۀ خود، شب گذشته در منطقه شمرق شهر پلخمرى مرکز بغلان، خود را به دريا انداخته و غرق شد.
وى به آژانس خبرى پژواک گفت که جسد اين خانم که حامله بود، با پسرش صبح امروز دريافت شده و به شفاخانه منتقل گرديده و قرارچشمديد از شفاخانه، علايم قتل در وجودش ديده نمى شود.
اما رييس امور زنان بغلان افزود که علت اين کار، خشونت هاى خانوادگى بوده و هر کسى که سبب خودکشى خانم و طفلش شده است، بايد دستگير و مجازات شود. 
مل پاسوال امين الله امرخيل قوماندان امنيۀ بغلان ميگويد که براساس راپورهاى ابتدايى، اين خانم با شوهر خود مناقشه نموده و بعداً از منزل بيرون شده و خود را به دريا انداخته است.
امرخيل گفت که تيم بررسى آنها به محل رويداد رفته و شوهر اين خانم که يکى از منسوبين پوليس است، تحت بازداشت قرار گرفته است.
برخى منابع گفته اند که روز گذشته  یک دختر جوان که محصل طب بود، درهمین ولایت به گونه مرموز به قتل رسید؛ اما رييس امور زنان ميگويد که مرگ اين دختر طبيعى بوده است.
آمار رياست امور زنان نشان ميدهد که امسال، اين چهارمين قضيۀ خودکشى بوده و هفت زن ديگر توسط افراد مسلح و شوهر و خانوادۀ شوهران شان نيز به قتل رسيده؛ اما امکان دارد که تعداد تلفات بيشتر از آمار ثبت شدۀ اين رياست باشد.
گفتنى است که  یک دختر ١٦ ساله باشندۀ کارته اتفاق شهر پلخمری، در ماه جوزاى امسال نيز خود را به دريا انداخت. این دختر، متعلم صنف نهم لیسه بى بى حوا بود و بعد از آنکه مادرش بخاطر مفقود شدن کليد اتاق بر وى خشمگين شد، شبهنگام از خانه بيرون شده و دست به خودکشى زد.

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.