Election runners accused of tax evasion

 
ميدان شهر(پژواک، ٩ حمل٩٣): شاروالى ميدان شهر ولايت ميدان وردک مى گويد که هيچ نامزد رياست جمهورى و شوراى ولايتى در اين ولايت، تکس تصاوير و پوسترهاى نصب شدۀ خود را پرداخت نکرده است.
انجنيرمحمود اميرى شاروال ميدان شهر مى گويد که کانديدا پوسترها و تصاوير خود را خودسرانه بر چوک، پايه هاى برق و بعضى مناطق مهم ديگر مربوط شاروالى، نصب کرده اند.
موصوف به آژانس خبرى پژواک گفت که تکس شاروالى، از بابت نصب تصاوير و پوسترهاى نامزدان در ميدان شهر، ٢ ميليون افغانى ميشود که با تماس هاى مکرر، هيچ نامزد حاضر به پرداخت آن نشده است.
به گفتۀ وى، آنها اين مشکل را علاوه بر کارمندان کمپاين کانديدان در ولايت ميدان وردک، با کميسيون شکايات نيز رسما ً شريک کرده اند.
نفيسه سيلى وردک نامزد شوراى ولايتى ميدان وردک نيز تاييد کرد که تکس تصاوير و پوسترهاى نصب شده را به شاروالى نداده و کميسيون شکايات انتخاباتى ولايت نيز با نامزدان تماس گرفته تا تکس خود را تسليم نمايند.
موصوف ضمن صحبت با پژواک گفت که عدم پرداخت تکس تصاوير و پوسترها، با شاروالى يک نوع تقلب از سوى نامزدان است و به گفتۀ وى، لازم است که همه نامزدان، تکس خود را طبق طرزالعمل شاروالى پرداخت نمايند.
عطاءالله خوگيانى سخنگوى والى ميدان وردک، به آژانس خبرى پژواک گفت که اين موضوع، از سوى شاروالى با آنها در ميان گذاشته شده بود.
به گفتۀ وى، عبدالمجيد خوگيانى والى اين ولايت، طى نشست هاى مختلف با نامزدان رياست جمهورى و شوراى ولايتى، به آنها هدايت داده؛ تا تکس تصاوير و پوسترهاى نصب شدۀ شان را به شاروالى بسپارند.
انجنير نورالله رييس کميسيون مستقل انتخابات در ولايت ميدان وردک گفت که شاروالى، اين موضوع را با آنها در ميان گذاشته و آنها نيز به موقع اجراآت نمودند.
وى به پژواک گفت که مسوولين دفاتر انتخاباتى نامزدان رياست جمهورى و شوراى ولايتى نيز به وى تعهد سپرده اند که طى هفتۀ آينده، تکس تصاوير و پوسترهاى نصب شده را، طبق لايحۀ شاروالى تحويل خواهند کرد.
قابل ذکر است که ٤٦ تن به شمول ٧ زن براى شوراى ولايتى ميدان وردک، خود را نامزد کرده و  تاکنون شش نامزد رياست جمهورى، امور کمپاين خود را در اين ولايت آغاز کرده اند.
قرار است که انتخابات رياست جمهورى و شوراهاى ولايتى، به تاريخ ١٦ حمل سال جار ى (شنبه آينده) برگزار گردد.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.