Rassoul to improve security environment

 
لشکرگاه (پژواک، ٢٥حوت٩٢): زلمی رسول نامزد ریاست جمهوری، طى دوجلسه در هلمند تعهد کرد که در پهلوى تامین امنیت، ظرفیت تولید برق بند کجکی را افزایس خواهد داد.
جلسۀ اول حمایتی وی، به تاریخ ٢٥ حوت دراستدیوم کرزی شهر لشکرگاه، و دوم آن در مسجد عیدگاه  برگزار گردید، که هزاران تن از هواداران وی در آن اشتراک داشتند.
زلمی رسول را دراین جلسات درپهلوی معاونین وی، قیوم کرزى ومحمود کرزی نیز همراهی میکردند.
زلمی رسول در این نشست گفت: "بعد ازامنیت، اولین کار من این خواهد بود که پروژه نیمه کارۀ بند برق کجکی را تکمیل کرده وبرق آنرا به ولایات دیگر نیز انتقال دهم."
وی افزود که بند برق کجکی با ظرفیت ٥١ میگاوات تولید برق ساخته شده؛ اما حال تنها ٣٠ میگاوات برق تولید میکند.
موصوف علاوه کرد که به سکتور زراعتی هلمند توجه خاص خواهد کرد، فابریکه تصدی بست را بازسای وجلو قاچاق سنگ های رخام را در ولسوالی خانشین خواهد گرفت.
وی تعهد کرد که بزرگترین پروژۀ وی، انکشاف سکتور معارف در تمامی کشور میباشد.
احمد ضیا مسعود معاون اول زلمی رسول گفت که اولویت های کاری وی؛ تامین امنیت، حاکمیت قانون، انکشاف زراعت و امور دیگر انکشافی است.
ازسوی دیگر قیوم کرزی گفت که کشور درحالت حساس قرار دارد؛ از همین خاطر با داکتر زلمی رسول ائتلاف کرد تا موصوف را کامیاب کند و کشور به طرف پیشرفت حرکت نمايد.
موصوف ازباشندگان هلمند خواست که رای خود را به نفع زلمی رسول استفاده کنند، که موصوف در بدل آن با تمامی قدرت کار خواهد کرد.
ملا شیر محمد آخندزاده نمایندۀ مردم هلمند در مشرانوجرگه، به نمایندگی بزرگان قومی به نامزد یادشده وعده داد که به وی رای میدهند.
معلم میرولی نمایندۀ مردم هلمند در ولسی جرگه، به شرط توجه خاص به ولایت هلمند تعهد کرد که در انتخابات آینده به زلمی رسول رای میدهند.
قابل یادآوری است که این سومین نامزد ریاست جمهوری است که برای کمپاین انتخاباتی، به ولایت هلمند سفر میکند.
 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.