برخى باشندگان سرپل از گشت و گذار افراد مسلح غيرمسوول شکايت دارند

سرپل (پژواک ٢سرطان ٩٤): برخى باشندگان سرپل از گشت و گذار افراد مسلح غيرمسوول در مرکز اين ولايت شکايت دارند و مسوولان را به بى توجهى به اين معضل متهم می‌کنند.
حاجی محمد رفیق دکاندار شهر سرپل، به آژانس خبرى پژواک گفت که افراد مسلح غيرمسوول در اين شهر از آغاز سال روان گشت و گذار دارند و اين کار، باعث نگرانى جدى مردم شده است.
او علاوه کرد: "مردم شهر احساس مصوونیت نمی کنند؛ چون معلوم نیست این افراد به کدام گروه وابسته است؟"
خال محمد باشنده شهرنو سرپل گفت که افراد مسلح غیرمسوول، با لباس شخصی درشهر گشت وگذار می کنند و همین افراد تا حال چند تن بى گناه را به قتل رسانده اند؛ اما هیچ کس از آنها بازخواست نکرده است.
وى در مورد قتل چند تن يادشده معلومات بيشتر نداد؛ اما گزارش ها می‌رساند که از آغاز سال روان تا حال حدود شش تن به شمول افراد نظامى و ملکى در اين شهر ترور شده اند.
اسدالله خرم نماینده مردم درشورای ولایتی اين ولايت، با ابراز نگرانی گفت که افراد مسلح غیر مسول خطر جدی در شهر سرپل است و در کنار آن طالبان مسلح تهدید دیگری برای مردم سرپل پنداشته می‌باشند.
او علاوه کرد: "بار بار در جلسات امنیتی دراین مورد صحبت شده و تا حال هیچ اقدام بخاطر جلوگیری از گشت و گذار افراد مسلح غیر مسوول نشده است."
محمد آصف جبارخیل قوماندان امنيه سرپل، حضور افراد مسلح را با لباس شخصی که درداخل شهرگشت وگذار دارند تاييد می‌کند؛ اما به مردم سرپل اطمینان می‌دهد که به زودی براى حل این مشکل تدابیر جدی اتخاذ خواهد شد.
مصوف گفت که بیشتر این افراد مسلح که با لباس شخصی گشت و گذار می کنند، مربوط به وکلا (نمايندگان مردم) و قوماندانان جهادی می باشد؛ اما بازهم قوماندانى امنيه بخاطر حل مشکل برای مردم سرپل اطمینان می دهد که منانع گشت وگذار اين افراد درشهر می‌شود.
او تاييد کرد که یک تعداد پولیس محلی  نيز در شهر گشت و گذار دارند؛ اما گفت که بعد از اين مانع اين کار مى شود.
 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.