Muslimyar urges govt to arrest Angiza’s killers

جلال آباد (پژواک، ۲۹دلو۹۳): رئیس مشرانوجرگه در مراسم فاتحۀ انگیزه شینواری، از حکومت خواست که چگونگی انفجار موتر عامل شینواری را معلوم نموده و عاملین این جنایت را دستگیر نماید.
انگیزه شینواری، به تاریخ ٢١دلو در اثر انفجار ماین در شهر جلال آباد زخمی شد، و به تاریخ ٢٧دلو در شفاخانه چهار صد بستر سردار محمد داوود خان، در اثر زخم های شدید جان داد.
فاتحه مرحومی، امروز در شورای ولایتی ننگرهار گرفته شد، که در آن علاوه بر مقامات دولتی، تعداد زیادی از مردم محل اشراک ورزیده بودند.
فضل هادی مسلمیار رئیس مشرانوجرگه، مرگ مرحومی را یک ضایعه دانسته و از حکومت خواست تا این حادثه را بررسی جدی نماید.
در این مراسم، داکتر ناصر کامه وال عضو شورای ولایتی ننگرهار گفت که انگیزه شینواری یک وکیل فعال بود و مردم از کشته شدنش متاثر می باشند. 
نامبرده گفت: "حکومت باید در مورد این حادثه بررسی جدی نماید."
انجنیر داوود کاکای انگیزه شینواری، در مراسم یادشده گفت که برادرزاده اش، نماینده مردم بود و تنها برای مشکل مردم تلاش می کرد.
وی از دست داشتن کسی در این حادثه نام نبرد.
مل پاسوال فضل احمد شیرزاد قوماندان امنیه ننگرهار، پس از مراسم جنازه شینواری به آژانس خبری پژواک گفت که بررسی ها در مورد انفجار موتر حامل انگیزه شینواری ادامه دارد.
 وی اضافه کرد که از اینگونه حوادث، در ولایت ننگرهار جلوگیری شده و ازین به بعد نیز تلاش برای جلوگیری از همچو حوادث ادامه دارد.

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.