شماری از اعضای شورای ولایتی به عنوان "وکلای شایسته" انتخاب شدند

کابل(پژواک، ۱۱جدی۹۴): از ۷۴ تن از اعضای شوراهای ولایتی کشور که بر اساس یک نظر سنجی اینترنتی به عنوان" وکلای شایسته" انتخاب شده اند، تقدیر گردید.
در مراسمی که امروز به این مناسبت با حضور شماری از مقام های دولتی در کابل برگزار شده بود، برخی از این وکلا شرکت کرده بودند.
ثناالله مخلص، مسؤل وب سایت خبری نوښت که این نظر سنجی را راه اندازی کرده بود، به آژانس خبری پژواک گفت که این افراد بر مبنای رای مردم در صفحه هایی که در این سایت و شبکه اجتماعی فیس بوک ایجاد گردیده است، انتخاب گردیده اند.
 به گفته وی، در مجموع  ۱۱۲ هزار و ۵۵۷ تن در این رای دهی شرکت کرده بودند و در مجموع روند رای دهی طور تنظیم شده بود که هر فرد بتواند یک بار رای بدهد.
مخلص خاطر نشان نمود که بر پایه رای مردم، محمد عظیم کبرزانی، اختر محمد طاهری، خاطره اسحاقزی، فرید بختور، نعمت الله وفا، الله میر بهرامزی، بشیراحمد شاکر،  غلام بهاءالدین جیلانی، احمد علی حضرت و غلام سخی لاله از جمله کسانی هستند که بیشترین رای را بدست آورده اند.
وی گفت که از این افراد با اهدای جایزه و لوح تقدیر، تقدیر به عمل آمده است.
ثناء الله مخلص خاطر نشان نمود که  وکلاى ولايات  کاپیسا، نیمروز و پکتیکا در میان افراد تقدیر شده قرار ندارند. به گفته وی، وکلای این ولایات کمترین رای را آورده و یا به آنان رای داده نشده است.
نعمت الله وفا، عضو شورای ولایتی کندهار و از جمله کسانی که به عنوان وکیل شایسته انتخاب شده است از این اقدام استقبال کرد.
وی گفت که اکثريت وکلای مردم در شوراهای ولایتی در گذشته و اکنون نتوانسته اعتماد مردم را بدست بیاورند و باید با تلاش و خدمتگذاری به مردم، به وظیفه خود به درستی عمل کنند.
 

 

 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

دورستیو خبرونو، فیچرونو ، مرکو ، ویډیو او انځورونو ته دلاسرسي په موخه دپژواک خبري آژانس مبایل اپلکیشن ډانلوډ کړئ.