١٩٢-داکتر پروين نورستانى : 
نمايندۀ مردم نورستان – ارا (۳۳۴۹)
 
 داکتر پروين نورستانى دختر عبدالقدير که درسال ١٣٥٤ ه ش در ولسوالى وايگل ولايت نورستان متولد گرديده است. موصوف تعليمات ابتدايى خود را در کابل و ليسۀ ابوالقاسم فردوسى در سال ١٣٦٩ ه ش انجام داده و در سال ١٣٨٩ ه ش از پوهنتون طب کابل فارغ گرديده است . موصوف از سال ١٣٧٥ تا ١٣٨٠ خورشيدى منحيث معلم در ولسوالى وايگل نورستان و از سال ١٣٨١- ١٣٨٧ در پهلوى تحصيلات  عالى در پوهنځى طب ، منحيث کارمند رياست زنان ايفاى وظيفه کرده است . خانم نورستانى بعد از فراغت پوهنځى طب براى مدت دو سال در شفاخانه هاى نورستان کار کرده ، زبان مادرى وى نورستانى و به زبان انگليسى نيز تکلم کرده ميتواند .
شمارۀ تماس : ۰۷۷۲۵۸۸۳۴۲
 
 
١٩٣-مولوى احمدالله مجاهد :
نمايندۀ مردم نورستان – ارا (۲۲۶۱)
 
 مولوى احمدالله مجاهد فرزند حاجى منگل که درسال ١٣٥٠ خورشيدى در ولسوالى وايگل ولايت نورستان متولد گرديده است . تعليمات ثانوى خود را در ليسۀ ابن سينا پشاور انجام داده وتعليمات دينى خود را در سال ١٣٧٤ ه ش در پوهنتون جمعيت اسلاميۀ پاکستان به اتمام رسانده است. موصوف از سال ١٣٧٥-١٣٧٧ منحيث معلم درليسۀ ابن سينا ، از سال ١٣٧٧-١٣٧٨سوپروايزر مرکز تعليمى بلجيم در نورستان ، تا سال ١٣٨٠کارمند يک NGO سويس و تا سال ١٣٨٣ ه ش منحيث مسوول معارف يونيسف براى نورستان ايفاى وظيفه کرده است .
 بعد از اين تاسال ١٣٨٧ه ش کارمند موسسه مديرا و افغان – جرمن بود و رياست يک شرکت ساختمانى بنام مهر نيز را بر عهده دارد. موصوف با زبان هاى نورستانى، درى، پشتو، اردو، عربى  و انگليسى تکلم کرده ميتواند .
 
شمارۀ تماس : ۰۷۰۰۶۴۲۱۰۴