Add new comment

ميمنه (پژواک، ٦ جدى ٩٧): صدها تن از هواداران خیرالدین مرادی یکی از کاندیدان معترض در ولسی جرگه ولایت فاریاب، امروز در شهر میمنه در مقابل دفتر ولایتی کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی، دست به مظاهره زده از حکومت و از نهادهای انتخاباتی خواستند که آرای سفید را از سیاه جدا نموده، رای های بدون بایومتریک را باطل و آرای گم شدۀ مرادی را پیدا کنند.
مظاهره کننده گان شعارهای "ما آرای پاک خود را می خواهیم، رای بدون بایومتریک باید باطل شود و با تقلب کاران مبارزه می کنیم" را سر داده  هشدار دادند که در صورت عدم رسیده گی به خواستهای شان، به حرکت های مدنی ادامه میدهند.
خیرالله صوفی زاده، ملا فیروز و محمد علم منیب از جمله هوداران کاندید معترض بودند و گفتند که تعدادى از آرای خیرالدین مرادی گم شده و یا هیچ ثبت نشده است، کمیسون های انتخاباتی، باید در این مورد پاسخگو باشند.
ابوذر خپلواک احمدزی معاون دفتر ولایتی کمیسیون شکایات فاریاب گفت تمامی شکایاتی که از سوی نامزدان ولسى جرگه دریافت کرده بودند، به آنها رسیده گی صورت گرفته است.
وى افزود که بیش از ٣٦٠ رای مرادی، بنابه دلایلی ثبت نشده بود، که ثبت کرده به مرکز راپور داده اند.
این درحالیست که چهار روز پیش نیز چند تن از نامزدان معترض، در پیوند به عدم رسیده گی به شکایات های شان اعتراض کرده، هشدار داده بودند که اگر آرای سفید از سیاه جدا ساخته نشود، دروازه های کمیسیون های انتخاباتی را می بندند.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.