Add new comment

زرنج(پژواک، ٢٤ ميزان ٩٧): مقام های محلی در نیمروز، از آماده گی ها برای تامین امنیت روز انتخابات خبر داده، اطمینان می دهند که انتخابات در فضای امن و عاری از خشونت برگزار خواهد شد.
داکتر سید ولی سلطان والی نیمروز، به آژانس خبری پژواک گفت که از زمان آغاز مراحل انتخاباتی بدون کدام مشکل پیش رفته است و انتخابات نیز در فضای امن برگزار خواهد شد.
والی نیمروز همچنان افزود که مبارزات انتخاباتی به وجه احسن بدون هیچ مشکل امنیتی پایان یافته است، اما ولسوالی های خاشرود و دلارام به دلیل هم مرز بودن با هلمند و فراه زیر تهدیدات امنیتی و تحرکات طالبان قرار دارند.
به گفته او، از مجموع ٦٨ مرکز رای دهی، ١٨ مرکز به دلیل تهدیدات امنیتی در روز انتخابات مسدود می مانند.
سمونوال عبدالرقیب مبارز قوماندان امنیه نیمروز می گوید: «همان طوری که امنیت روز های کمپاین تامین است و هیچ مشکل ایجاد نشده، تدابیر امنبتی خوب برای برگزاری انتخابات نیز گرفته شده است.
وی به مردم اطمینان می دهد که بدون تشویش امنیتی به پای صندوق رای دهی بروند و به شخص مورد نظر خود انتخاب نمایند.
او افزود که سه مرکز در ولایت نیمروز زیر تهدید امنیتی است که مشکل جدی پنداشته نمی شود و تدابیر خوب امنیتی گرفته شده و انتخابات با امنیت برگزار خواهد شد. 
قدرت الله نقشنبدی رییس کمیسیون مستقل انتخابات ولایت نیمروز گفت: «من برای مردم اطمینان می دهم که انتخابات در هماهنگی کامل با نیروهای امنیتی در فضای امن برگزار می شود و مشکل جدی وجود ندارد.»
به گفته او، در کنار تامین امنیت شهروندان، تلاش ها جریان دارد تا یک انتخابات عاری از تقلب و شفاف برگزار شود.
وی تصریح نمود که مواد انتخاباتی به ولسوالی های خاشرود و دلارام روز گذشته از طریق هوا انتقال شده است و از سایر مناطق از طریق زمین تا پیش از برگزاری انتخابات انتقال خواهد شد.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.