کابل(پژواک،۹ سنبله ۹۸): کمیسیون شکایات انتخاباتی می­گوید که از آغاز کمپاین­های انتخاباتی تاکنون، ۴۶ مورد شکایت علیه نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، ثبت شده است.
مبارزات انتخاباتی ١٧ نامزد رياست جمهورى، در ششم اسد سال­روان در سراسر کشور آغاز گردید و در ۳ میزان سال­روان، پایان می­یابد.
محمد قاسم الیاسی منشی و سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی، امروز به آژانس خبرى پژواک گفت که شکایات ثبت شده، شامل رفتارها و گفتارهای توهین و تحقیرآمیز علیه یکدیگر، تخریب تبلیغات نامزدان، نصب عکس روی عکس نامزد دیگر و سوء استفاده از امکانات دولتی می­باشد.
وی، از تکت­های انتخاباتی نام نبرد؛ اما گفت که بیش­ترین شکایات، از سوی پنج تکت انتخاباتی علیه یکدیگر شان به ثبت رسیده است.
موصوف، با بیان این­که به بیش­ترین شکایات ثبت شده رسیدگی صورت گرفته است، علاوه کرد که در روزهای آینده، به شکایات باقی مانده نیز رسیدگی صورت خواهد گرفت.
به گفته وی، کمیسیون شکایات انتخاباتی به خاطر توقف کردن تخلفات، اخطاریه های لازم را برای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری فرستاده است.
در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ششم میزان سال­روان برگزار شود، ۱۷ تن به شمول رهبران حکومت وحدت ملی، به رقابت خواهند پرداخت.
 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.