فیروزکوه(پژواک، ۱۶ دلو ۹۷): بستگان نزدیک به داکتر محمد ابراهیم ملکزاده نماینده مردم غور در دور پانزدهم و شانزدهم ولسی جرگه و نامزد پیشتاز در دور هفدهم این جرگه، درگذشت این عضو ولسی جرگه را تایید می کنند.
ملکزاده فرزند میرزا عبدالرحمن ملکزاده که ديپلوم طب متوسطه را از مؤسسه (ای ام سی) مقيم کویتۀ پاکستان و درجه تحصیلی لیسانس داشت، در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی در قریه سرجنگل ولسوالی تیورۀ ولایت غور چشم به دنیا گشوده بود، امروز به عمر ۴۹ سالگی درگذشت.
وى عضو حزب جمعیت اسلامی افغانستان و از فرماندهان دورۀ مقاومت علیه طالبان بود. در جبهات مجاهدین به حیث داکتر و معالج ایفای وظیفه نموده و بعد از سقوط طالبان، تا تابستان ۱۳۸۳ هجری شمسی، والی غور و بعداً تا انتخابات ولسى جرگه به حیث مشاور امنیتی وزارت داخله ایفای وظیفه نموده است.
موصوف با اشتراک در انتخابات ولسی جرگه در سال ۱۳۸۴ هجری شمسی، با کسب ۱۸۴۹۳ رای در دور پانزدهم این جرگه راه یافته بود.
داکتر محمد ابراهیم ملک زاده که در میان نامزدان انتخابات ولسی جرگه از ولایت غور بیشترین آرا را داشت با کسب ۱۸۴۴۸ رای در جایگاه نخست قرار داشت و پس از وی به ترتیب عطا محمد دهقانپور، گل زمان نائب، کرام الدین رضا زاده، فاطمه کوهستانی و رقیه نایل بيشترين آرا را کسب نموده و در زمره نامزدان پیشتاز قرار گرفته اند.
صبرالدین پهلوی از نزدیکان داکتر محمد ابراهیم ملکزاده نماینده مردم غور، می گوید که ملکزاده چاشت امروز فوت کرده است.
موصوف افزود که دلیل وفات محمد ابراهیم ملکزاده تا به حال مشخص نشده و منتظر نتایج طب عدلی می باشند.
به گفته او، ملکزاده از کدام بیماری رنج نمی برد و یک شخص صحتمند بود.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.