خير انديش: اختلافات  ميان رهبران حکومت عامل بزرگ نا امنى و فساد در کشور است

مزار شريف(پژواک،٥ سنبله ٩٤): رييس شوراى ولايتى بلخ ميگويد که  اختلاف ميان رهبران حکومت ، از عوامل بزرگ  افزايش  نا امنى ها و فساد ادارى در کشور است.
محمد ابراهيم خير انديش، طى يک نشست در شهر مزار شريف به آژانس خبرى پژواک گفت که ناامنى ها و فساد ادارى در کشور، روز تا روز  افزايش مى يابد.
 موصوف افزود که امنيت  به کشور هاى مثل افغانستان يک نياز جدى است؛ اما مردم اين خاک از  آن محروم اند.
به گفتۀ وى، هنوز هم تلاش هاى کافى به هدف تامين امنيت و جلوگيرى از فساد صورت نگرفته و اگر نه  ضرور نتيجه ميداد.
خير انديش گفت:"رهبران حکومت که مسووليت جلوگيرى از فساد و تامين امنيت بر عهده دارند، خود آنها عاملين اصلى فساد ادارى و افزايش نا امنى ها ميباشند."
موصوف افزود، اگر رهبران حکومت به  مخالفت هاى ذات البينى خود ادامه دهد، پس  اعتماد مردم را  از دست ميدهند و اين کار باعث ميشود که نا امنى ها و فساد در کشور بيشتر گردد.
به گفتۀ وى، به علت همچو وضعيت افغان ها از سران حکومت خود اميد که در  وقت ايجاد حکومت از آنها داشت، ندارند.
 رييس شوراى ولايتى گفت ، خواست مردم  همين است که سران حکومت بايد نخست در بين خود به تفاهم برسند و در مورد مسايل کوچک با هم اختلافات بزرگ ايجاد نکنند.
موصوف افزود که تامين امنيت يکى از خواست هاى بزرگ و جدى  همۀ افغان ها است که حکومت قبل از  بين بردن اختلافات ذات البينى خود اين  کار  را انجام داده نمى توانند.
  موصوف به اين مسئله نيز اشاره کرد  که در همچو يک وضعيت بايد مردم با حکومت کمک کنند و در مورد تنها ماندن وطن خود فکر نکنند .
خيرانديش گفت که بعضى شايعات نيز شنيده که عدۀ از جوانان و سرمايه گذاران  در تلاش ترک کشور هستند که  اين عمل آنها در شرايط فعلى به ضرر کشور است.
موصوف افزود که سران حکومت و مردم  بايد شانه به شانه پيش بروند و افغانستان را از وضعيت جارى نجات دهند.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.