Laghman teachers to get residential plots: Governor

جلال آباد (پژواک، ١٤ سرطان ٩٤): والى لغمان ميگويد که توجه به سکتور معارف، در اولويت هاى کارى وى قرار دارد و به زودى به ٢٥٠ معلم مستحق، زمين رهايشى توزيع خواهد کرد.
عبدالجبار نعيمى والى لغمان، در يک مصاحبۀ اختصاصى با آژانس خبرى پژواک گفت که يک پلان کارى براى چالش هاى فرا راه معارف را ساخته است.
وی افزود که بر بنياد اين پلان؛ ادارۀ ولايتى لغمان، مشکلات و اولويت هاى بخش معارف را در يک ليست تهيه و بعداً روى راه حل هاى آن فکر ميکند.
نعيمى افزود: "اولين اقدام من اين خواهد بود که به ٢٥٠ معلم مجبور، زمين براى نمره رهايشى توزيع گردد؛ چرا که آنها حق اولويت دارند."
والی در اين مصاحبۀ خود، از اقدامات جدى در مورد سکتور زراعت يادآور شد و گفت که لغمان از بابت زراعت، يک ولايت نامدار است و بايد مورد توجه قرار گيرد.
نعيمى افزود: "در اينجا چند سردخانه وجود دارد، براى فعال سازى آن کار ميکنم تا مورد استفادۀ دهاقين قرار گيرد."
وى همچنان گفت که تعدادى از پروژه هاى ديگر را نيز زير دست گرفته است.
نعيمى افزود: "کار روى طرح اولويت هاى تطبيق پروژه ها را آغاز نموده ام، از ماموريت من در لغمان مدت زياد نمى گذرد، ميخواهم که نخست ضرورت ها در بخش پروژه ها تشخيص و بعداً کار آن آغاز گردد."
والى لغمان در مورد  پايين آوردن سطح بيکارى گفت: "در ادارۀ ولايت بيش از ٤٠٠ پست خالى است؛ به دواير مربوطه سفارش نمود که براى پرُ کردن اين بست ها، مامورين را از طريق  رقابت جذب نمايند."
به گفتۀ والى لغمان، امنيت اين ولايت قابل اطمينان است و زمينه را براى هماهنگى ميان دواير امنيتى در اين ولايت فراهم کرده است.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.