يک تن در گردهمايى کمپاين زلمى رسول زير پاى مردم جان داد

 
چاريکار(پژواک، ١٢حمل ٩٣): يک مرد ٦٥ ساله، از اثر ازدحام در گردهمايى زلمى رسول کانديداى رياست جمهورى که در مرکز لايت پروان برگزار شده بود، زير پاهاى مردم جان داد.
اين نشست، در منطقۀ "چيکل رباط" از مربوطات مرکز پروان برگزار شده و جمعه الدين باشندۀ مرکز ولسوال جبل سراج، هنگامى زير پا شد که اشتراک کنندگان گردهمايى تلاش داشتند خود را به ستيج نزديک نمايند.
اين حادثه هنگامى رويداد که حدود دو هزار تن در نشست اشتراک داشتند و افراد ديگر نيز ميخواستند خود را به گردهمايى مذکور برسانند.
محمد قاسم سنگين سرطبيب شفاخانۀ ملکى پروان، به آژانس خبرى پژواک گفت که جمعه الدين، حين انتقال به شفاخانه جان داد و جسدش اکنون در شفاخانه قرار دارد.
حاجى الماس زاهد رييس کمپاين انتخاباتى زلمى رسول در پروان گفت که اين رويداد، حين سخنرانى وى صورت گرفت؛ اما وى در مورد چگونگى آن معلومات ندارد.
سخنرانى هاى اين نشست، اکنون(ساعت ١٢ ظهر) نيز جريان دارد، خود زلمى رسول نيز به اين گردهمايى رفته؛ اما تاکنون سخنرانى نکرده است.
مبارزات انتخاباتى براى انتخابات ١٦ حمل سال جارى، تشديد يافته و قرار است که هشت کانديداى رياست جمهورى، در آن با هم رقابت نمايد.
اما اين بار اول است که يک تن در گردهمايى يک نامزد، زيرپا ميشود و جان خود را از ست ميدهد.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.