Kunar residents support Abdullah, Sayyaf

 
خوست (پژواک،٩ حمل ٩٣): "داکترعبدالله عبدالله کانديداى رياست جمهورى مى گويد که اگر پيروز شود،  اصلاحات ادارى، توسعۀ اقتصادى و حکومتدارى خوب در اولويت کارى وى جاى دارد.
عبدالله عبدالله، اين اظهارات را در مبارزات انتخاباتى خود طى سفر به  ولايت خوست ابراز داشت.
در اين گردهمايى علاوه بر باشندگان خوست، شمارى از باشندگان ولسوالى هاى اين ولايت نيز اشتراک کرده بودند.
داکترعبدالله، به باشندگان خوست گفت که تامين اصلاحات در دواير و توسعۀ اقتصادى، در اولويت هاى کارى حکومت وى قرار دارد.
موصوف در بعضى بخش ها با مردم خوست تعهد سپرد که اگر پيروز گردد، در هر بخش سهولت ها را براى باشندگان خوست فراهم خواهد کرد.
موصوف علاوه کرد که سرک خوست- گرديز را به شکل اساسى اعمار خواهد کرد، ميدان هوايى را به سطح منطقه اعمار کرده، معارف را توسعه ميبخشد و فرصت هاى کارى براى مردم ايجاد خواهد کرد.
 موصوف همچنان گفت که خوست را به يک مرکز ترانزيتى در سطح منطقه تبديل خواهد کرد و براى ايجاد پارک هاى صنعتى، از هر راه ممکن کار ميگيرد.
وى گفت: "اگر به کمک خداوند برنده شديم، محو فساد و تقويت اقتصادى، در اولويت هاى ما قرار دارند و لين هاى برق وارداتى را، از کابل به خوست تمديد خواهيم کرد."
داکتر عبدالله همچنان افزود که برخى حلقات، کوشش دارند افغانستان را به قوم ها و سمت ها تقسيم نمايند؛ اما اين آرمان آنها پوره نخواهد شد.
موصوف تاکيد کرد که آنها يک افغانستان متحد ميخواهند و اجازه نخواهند داد که کسى در بين مردم، تفرقه بيندازد و کشور را تجزيه نمايد.
 

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.