Woman held in connection with MP’s kidnap

 
غزنى (پژواک، ٣٠ اسد ۹۲): خانمى که فريبا کاکر وکيل ربوده شدۀ ولسى جرگه از سوى مخالفين مسلح را در منزل خود نگهدارى کرده بود، از سوى نيروهاى امنيتى در مربوطات مرکز غزنى بازداشت گرديد.
فريبا کاکر وکيل کندهار در ولسى جرگه همراه با چند طفل خود، در روز سوم عيد فطر در شاهراه کابل-کندهار در منطقۀ نوغى مربوط مرکزغزنى، از سوى افراد مسلح ربوده شد که اطفال وى بعد از سه روز رها شدند؛ اما خودش تاکنون دراسارت طالبان به سر ميبرد.
مقبول احمد برادرزادۀ شوهر اين خانم گرفتارشده، به پژواک گفت که نيروهاى امنيتى افغان و خارجى،  شب گذشته بالاى خانۀ ايشان عمليات انجام داده و خانم کاکايش را با خود برده اند.
موصوف افزود که کاکايش درهنگام عمليات، درخانه نبود و در هرات دريورى ميکند.
وى افزود که نيروى هاى امنيتى در حال تلاشى، آنها را توهين و آزار نموده، دست هاى شان رابسته و خانم خانۀ آنها را با خود برده اند.
وى گفت: در مورد خانم کاکاى خود معلومات ندارد، که در توقيف پوليس و يا نيروهاى خارجى مى باشد.
محمدالله يک تن از ساکنان قريه گفت که ظهر ديروز، يک تعداد از متنفذين قومى به منظور حل مشکل، پيش والى غزنى موسى خان اکبرزاده رفته بودند.
به گفتۀ وى، والى به آنها گفته است که فريبا کاکر را شما ربوده ايد؛ تا وى را آزاد نکنيد، خانم گرفتارشدۀ شما نيز رها نخواهد شد.
محمدالله گفت که آنها نه فريبا کاکر را ميشناسند و نه هم در مورد ربايندگان وى، معلومات دارند.
به گفتۀ وى، در منطقه تعداد زيادى مخالفين مسلح حضور دارند؛ اما آنها نمى دانند که فريبا کاکر را چه کسى ربوده است.
موسى خان اکبر زاده والى غزنى، در اين مورد ابراز بى خبرى کرد و از صحبت با رسانه ها خوددارى نمود.
اما يک منبع امنيتى که نخواست نامش ذکر شود، به پژواک گفت که فريبا کاکر، در خانۀ اين خانم نگهدارى مى شد و اين خانم نيز پذيرفته است که فريبا کاکر در خانۀ وى نگهدارى ميشد.
 منبع افزود که فريبا کاکر، ده دقيقه پيش از عمليات بالاى قريۀ کلاغچ، از خانه اى که در آن نگهدارى مى شد، کشيده شده و به جاى ديگر منتقل گرديده است.
 قريۀ کلاغچ، در ١٥ کيلومترى جنوب شهرغزنى، در سرحد با ولسوالى اندر موقعيت دارد.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

جهت دسترسی به خبرهای تازه ، فیچر ها ، مصاحبه ها ، ویدیوها و تصاویر مبایل اپلکیشن آژانس خبري پژواک را دانلود نمایید.